Kız arkadaşıma açıldım ve bana erkeklere güvenmiyorum dedi. Kızlar yorumlarınıza ihtiyacım var?

Merhabalar üniversitede ortak arkadaşımla tanışmış olduğum bir kızı seviyorum. Kız benimle hem karakter olarak hemde düşünsel olarak aynı. Geçen akşam beraberken açılacaktım ama açılamadım WhatsApp üzerinden kendimi ifade edip seni seviyorum dedim. Onun da 3-4 erkek arkadaşı dışında herhangi bir erkek arkadaşı yok olanlar da zaten ben ve ortak arkadaşımız. Ben ona itiraf ettikten sonra -bak ben erkeklere güvenmiyorum hiç erkek arkadaşım da olmadı bunu sizinle aştım dedi ve benim bunu kabullenmem kolay olmayacak bunu bilmeni istiyorum dedi. Zaten yakın zamanda bir araya gelecez ve -ben sana herşeyi anlatacam dedi bende tamam dedim. Kızlar veya erkek arkadaşlarım sizce neden böyle düşünüyor onu böyle düşünmeye sevk eden şey ne olabilir ya da ben ne yapabilirim bunu aşması için.(yaşlar -23 .)
Kız arkadaşıma açıldım ve bana erkeklere güvenmiyorum dedi. Kızlar yorumlarınıza ihtiyacım var?
Cevapla