Birkaç ay önce eteğin çok rahat olduğunu giyince de bana yakışacağını söylemiştim ben de onu kırmayıp giydim.
Dün doğum günü hediyesi olarak bana etek aldı. Giyince de çok sevindi 😀
Birkaç ay önce eteğin çok rahat olduğunu giyince de bana yakışacağını söylemiştim ben de onu kırmayıp giydim.
Dün doğum günü hediyesi olarak bana etek aldı. Giyince de çok sevindi 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ne güzel. Gecenin hediyesi olarak etekli bir gece yaşat ona
Nasıl yani
Noldu trol yaparken trollendin mi
Ne trolü ya
Nasıl hayâl dünyanız var sizin ya
bu nası bi ilişki lan
Gayet normal
Çok yakıştığını söylüyor hep
ciddi değilsin dimi
Ciddiyim
kötü bir görüntü olmalı
Bilemem artık
rahat mı peki?
Çok rahat
Bence çok tatlı eğlenceli çiftler çok güzeller 😄
Teşekkür ederim 😀