Biricik karıcığımın bana etek almasına nasıl bakıyorsunuz?

Birkaç ay önce eteğin çok rahat olduğunu giyince de bana yakışacağını söylemiştim ben de onu kırmayıp giydim.

Dün doğum günü hediyesi olarak bana etek aldı. Giyince de çok sevindi 😀

Biricik karıcığımın bana etek almasına nasıl bakıyorsunuz?
Cevapla