Kocama açılma sürprizi yaptım ama rezil oldum, kötü etkilenmiş midir?

Aylardır başörtüyü bırakmayı ve açılmayı düşünüyordum. Kocama sürpriz yapacaktım çünkü o beni açıkken çok seviyordu sürekli saçlarımı okşuyordu ve dışarıda da güzel saçlarımı özgürce açabilmemi savurabilmemi söyledi. Ben çok heyecanlandım. Zaten müslümanlık falan çok inanmıyorum artık. Kocam işteyken sabah saçlarımı sarışına boyadım evde. Sonra akşam her cuma akşamı yaptığımız gibi dışarıda yemek yiyorduk. Hazırlandım, başörtümü taktım çıktım. Sonra restorana gittik orada işte yemek yedik yine çok güzelsin falan dedi ben de dedim ki "daha güzelini görmek ister misin?" dedim sonra başörtüyü tek elimle çekip çıkardım saçlarım ortaya çıktı. Ama ne olsun herkes mal mal baktı sanki malum yerlerimi göstermişim gibi altı üstü saç bu. Yan masada oturan başörtülü kadınlar bağırmaz mı "Ayyyy" diye bi sinirlendim sonra kocam dedi ki "bu neydi şimdi?" ben de "ne yaa güzel değil mi" dedim o da "güzel de burada mı yapılır" dedi güleryüzü gitmişti çok üzüldüm hala aklımda atamıyorum napıcam özür dilemeli miyim

Kocama açılma sürprizi yaptım ama rezil oldum, kötü etkilenmiş midir?
Cevapla