Sevgilime kaç kere yalan söyledim ama affetti sizce yarım kalmaktan mi korktu?

Yani aslında onla mutluyuz ama bütün bu şeylere rağmen devam etmek saçma galiba ayrılalım dedim kaç kere istemedi yalanımı dw gördü ama onu kaybetmekten korktuğum icin söylemiştim bitirmeyi sadece bir kere istedim ama yapamadım dedi ben bundan ilk hafta ayrılmıştım sevgiliyken iste duygularımla oynadın falan dedi sonra tekrar konuşmaya başladık tekrar devam ettik ne düşünüyorsunuz iliski hakkında ben herseye rağmen yinede sevginin bu olduğuna inanmıyorum affetmek vs yani yarım kalmak istememiş olabilir sizce?

Sevgilime kaç kere yalan söyledim ama affetti sizce yarım kalmaktan mi korktu?
Cevapla