Kuzenime hoşlandığımı söyledim ve benden nefret ediyor sizce ben bunu hak ettim mi?

Bir kız var, kendisi kuzenim olur. Ve yaklaşık 1 yıldır konuşmuyoruz. Sırf kendisine hislerimi ifade ettim diye benimle konuşmuyor. Neymiş ben onun kuzeniymişim, kardeşi gibi görmüş falan filan. İşin garibi ben bu kızı son 3 yıldır seviyorum zaten :) cesaretimi toplayip duygularımı ifade ettiğimde beni tek kalemde sildi. Canı sağolsun sevmesin önemli değil ama bazen bayramlarda, düğünlerde ya da teyzemgil gelince onu görüyorum. Bir bakışına, bir gülüşüne denk geliyorum ve uykusuz gecelerime bir gece daha ekleniyor. Hani sormadan da edemiyorum bazen. Acaba evleneceği adam onu benim kadar sevecek mi diye? Sanmıyorum. Hani diyor ya Neşet Ertaş " Benim dokunmaya kıyamadım ellerin bağında çürüyor " diye galiba durum sadece bundan ibaret ya da bunların hepsi benim Hüsnü kuruntum :)
Kuzenime hoşlandığımı söyledim ve benden nefret ediyor sizce ben bunu hak ettim mi?
Cevapla