Sevgilimle birbirimizi çok seviyorduk ancak ailem ilişkimizi onaylamadı ve şiddet gördüm. Bunun neticesinde kendileri yanımda iken onu aradım ve ayrılmak istediğimi belirttim. Bana çok yalvardı ancak ben en son "kendine dikkat et" diyerek telefonu kapattım. Sonrasında bana mesaj atar ve ailem de görür diye engellemek zorunda kaldım. Tam 1 hafta oldu. Bana başka bir uygulamadan da mesaj atmış ancak ailemden ciddi korktuğum için ona bittiğini yazıp o uygulamayı da kaldırdım, sildim.
Sizce beni sevmekten vazgeçer mi? Yasadiklarimi bilmiyor. 23 yaşında olup da bunu sorduğum için utanıyorum ama...
Sizce beni sevmekten vazgeçer mi? Yasadiklarimi bilmiyor. 23 yaşında olup da bunu sorduğum için utanıyorum ama...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer