Aşkta açılmanın kadını erkeği olur mu? Kadının açılması neden kötü bir imaj yaratıyor?

Öğretmenim, iş başvurusunda bir öğrt vuruldum Ona mesaj yazdım Kötü mü ettim?
mesaj şu.
“Aklımda kalacağınıza, takipte kalayım…”
şu an yazıyor…
İsteğimi kabul etti Beni ekledi 🙈
Aylardır içim içimi yiyordu. O beni bulamazdı ama bne onu buldum. Bunun kadını erkeği var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Hikayemiz başlamadan bitti Yani boşandığım İçin imkansızmış Yine de konuşalım dedi Hayır dedım yolladım Bu.
Aşkta açılmanın kadını erkeği olur mu? Kadının açılması neden kötü bir imaj yaratıyor?
Cevapla