Covid yuzunden evde karantinayım. Tavuk suyu bırakmasını istedim, unutmuş. Ne yapayım ben şimdi?

Kız arkadaşıma rica ettim. Evine gecerken bana tavuk suyu bırakır mısın diye? Hem kapıdan da olsa seni gormus olurum gercekten ozledim dedim.

Evet dedi kabul etti. Saat 4te cikiyor isten 3bucuk saat olunca ben de dayanamayıp aradım.

Kızlarla kahve iciyorum. Unuttum ne var. Siparis et getirsinler dedi kapadı.

Bu kadınla ne yapayım ben şimdi? Ben biliyor muydum siparis etmesini? Madem gelmeyeceksin, gelemem demesi gerekmez mi? Ulan hastayım ya.

Bilemiyorum ya. Bazen şu kanka mı olsam diyorum. Sanırım siz oyle erkeklere daha saygılı davranıyorsunuz.

Güncellemeler
+1 yıl
*kanka nedir Allah aşkına bar.. zoyu da sansurlemezsiniz.
Ana okuku sitesi mi burası
Güncellemeler
+1 yıl
Iyilestim. Negatif çıktım. Bir yerde buluşup ayrılma kararını yine de yüzyüze söylemek istedim. Ses tonu hissiz geldiği için telefondan söyledim. Negatifffffim bu benim icin daha onemli bir olaydı
Bu arada dikkst edin arkadaslar cidden cok illet bir hastalık.
Covid yuzunden evde karantinayım. Tavuk suyu bırakmasını istedim, unutmuş. Ne yapayım ben şimdi?
Cevapla