Evlenmek istediğim adamla güven sorunları yaşamaya başladım ama çok aşığım napıcam?

Öncelikle troll diyenleri hemen sileceğim. Cidden akıl verebilecek birkaç yoruma ihtiyacım var.

Siteye öylesine bakınmak için geçen sene kaydolmuştum yaşım sallamasyon 21 yaşındayım

Bir adamla birlikteyim ve bu adam tiyatrocu. Fazla tanınan bir tip değil, Aman aman bi tip de diil ama bi çekiciliği var. benden 16 yaş büyük. Yaş ilişkimizde hiçbir zaman sorun olmadı aksine bu yaş farkıyla babamın yokluğunu kapattım her zaman. Onu çok seviyorum onun da sevgisini hissediyprum. 2 yıldır birlikteyiz babamın vefatından sonra bunalımda olduğum bir zamanda tanıştık ve beni ona en çok bağlayan da buydu. Kara harp okulunda okuyorum okulum Ankara 'da. Ankaradayken sık sık beni ziyarete geliyordu. Geçen yaz ankaradan döndüğümde okula gidene kadar onda yaşadım birkaç ay. Evli gibi yaşadık resmen ilişkimiz çok daha düzeldi ama harp okulu malum ikinci senemde Güneydoğuya postaladılar. Asla ziyaretime gelmedi zaten okul çok sıkı pek de imkanı yoktu. Bu yaz geri döndüğümde onun evindeki eşyalarımı tamamen toplayıp bi dolaba kaldırdığını gördüm kıyafetlerimi bavula koyup kaldırmış tamamen eski yaşamına dönmüş. Beni okadar şüphelendirdi ve güvenimi kırdı ki bu durum. Zaten ben g. doğudayken ilişkimiz sosyal medyadan devam etti vaktim de olmuyordu aramaya sormaya baya kötüleşti anlıycağınız.

Çevresinde bi sürü kadın var ve hiç bir şeyden kurtarmasa tiyatrocu olması yetiyor. Geldiğimden beri aramız iyi ama o sevgisini eskisi gibi hissedemiyorum. Ben eylülün sonunda yine gidicem ve bu sefer güvensizlik nedeniyle kafayı yiyecek gibiyim. 7/24 ne yaptığını düşünmek kafa yormak istemiyorum. İlişkimiz de bitsin asla istemiyoeum kafamda evlenmek gibi bir durum da varken üstleik. ne yapıcam nasıl düzelticem bilemiyorum

Evlenmek istediğim adamla güven sorunları yaşamaya başladım ama çok aşığım napıcam?
Cevapla