Biraz hoşlandığım birine gonderme şarkı atınca o da karşılık verdi. Hoşlandığım kişi benden hoslandıgında soguyor gibi oluyorum?

Lütfen dalga gecmeyin, karaktersızlık oldugunu da dusunmuyorum... Aslında onu tanımak istiyorum ama o da bıranda olumlu karsılık verınce soguma geldi... Şu an beklemedeyim. Benden mesaj fılan beklıyor ama atasım gelmiyor sımdı de... Zaten aylarca adım atmayan kendıydı. Ama bıranda nedense sogudum. Aynı durumu yasayan var mı... Ya da duygularımdan emın degılım. Hem sanaldan bu sekılde gonderme atan erkek de bı ciddiyetsiz gelıyor bana

Biraz hoşlandığım birine gonderme şarkı atınca o da karşılık verdi. Hoşlandığım kişi benden hoslandıgında soguyor gibi oluyorum?
Cevapla