Aklınıza gelebilecek bütün kötü özellikler bende var?

Kendimi tanıtayım. 1.70 boyunda 58 kilo bir erkeğim. Para desen yok. Arkadaşlarım gibi giyinmiyorum genelde zaten aynılarını alsam zaten çok pahalılar bir de bana olmuyorlar. Onlarda durduğu gibi bende durmuyor. Vücut desen eskiden vardı zayıflıktandı zargana derler ya o bendim. şu an yine zarganayım ve vücudum öyle çekici değil. Kültür sıfır. Zeka matematiğim iyi ama sadece o iyi zeki sanmayın salağım. Herkesi çok düşünürüm. Eğer çok çaktırmazsanız beni kullanabilirsiniz. Sevdiği kıza bunu söyleyemeyecek kadar korkağım. Utangacım. Elimden hiçbir şey gelmez. Yapabildiğim en iyi şey iyi giden şeyleri bozmak. 18 yaşındayım. Ehliyet alamam en iyi ihtimal seneye. Alsam da babam arabayı vermez altıma araba çekmez ekonomiden. Daha önce hiç çalışmadım. Elimede çok fazla para hiç geçmedi. Bu yaşıma kadar kızlarla çok konuşmuşluğumda yok. Sevgilim yok ve olmadı söylemedim galiba. Yakışıklı değilim. Yamuk yumuk bir insanım. Yürümeyi bilmem, gülmeyi bilmem, konuşmayı bilmem. Daha yazılcak çok şey olabilir ama bu kadar yeter aklıma gelmiyor. Ne yapsam boşuna mı yaşıyorum anlamadım?

Aklınıza gelebilecek bütün kötü özellikler bende var?
Cevapla