Flört ettiğim kişi yazmıyor, nasıl kurtulurum bu durumdan?

merhabalar, 1 aydır flört ettiğim kişiyle iletişimi kesmek istedim ilgisiz davrandığı için. tabii bunu sert bir üslupla yaptım sonra pişman oldum sert davrandığım için geri yazdım konuştuk vs en son 3-4 gün önce mesajımı beğendi ve tekrar yazmadı o günden beri konuşmuyoruz ancak konuşmak istiyorum bi şekilde. en azından istemiyorum demeliydi hiçbir şey demeden çekti gitti.. sürekli onu düşünmeye başladım flört ettiğimizde bile bu kadar düşünmüyordum nasıl kurtulucam ben bu durumdan?

Flört ettiğim kişi yazmıyor, nasıl kurtulurum bu durumdan?
Cevapla