Ben neden hiç kimsenin en sevdiği olamadım ki neden, yalnızlık canıma tak etti artık bu konuda fikri olan varsa paylaşabilir mi?

Bakıyorum çevreme herkesi seven var ha şimdi diyeceksiniz ki bunlar sevgi değil hep bir çıkar uğruna yok gerçekten birbirini seven insanlar var ne pahasina olursa olsun ama benim ne bir arkadaşım var ne de beni gerçekten seven birisi var kimsem yok ya koskoca dünyada yalnızım resmen bir de Ankara 'da yaşıyorum ya akıl alır gibi değil, üniversiteye de gidiyorum yalnızım ( Yine Ankara da) her yerde yalnızım kütüphaneye gidiyorum yalnızım.. yok mu bir hal çaresi bu durumun gerçekten çok sıkıldım canıma kıymayı düşünüyorum.. Fikri olan paylaşabilir mi sizlerden mesaj bekliyorum...

Ben neden hiç kimsenin en sevdiği olamadım ki neden, yalnızlık canıma tak etti artık bu konuda fikri olan varsa paylaşabilir mi?
Cevapla