Genelde hangisini yaşadınız?
Gideni aradınız mı, teşekkür mü ettiniz?

Genelde hangisini yaşadınız?
Gideni aradınız mı, teşekkür mü ettiniz?

Nasılki kendime kırmızı bi araba alsamda başka bi güzel arabayı ona tercih etmem olası bi neden
O kadar çok farklı güzellikler varki gidene takılmam bazen diyorum nasıl olacak bu iş iri gözlüsü, beyaz tenlisi, kafa dağıtmayanı,
Gizemli olanı sayarken yorulurum be😄😄
Gelen gideni aratıyorsa sende sorun var demektir çünkü gelene bakarken gideni hatırlıyorsundur ve gerçekten hissedersen bunu o zaman seçenek ya da yarabandıdır. Gidene teşekkür etmelisin bu seviyeye gelmen gidenler sayesindedir. İnsanları kaybettikçe aslında kendimizi kazanırız.
Çok doğru
Hayatıma giren çıkan herkese teşekkür ettim yoksa ben bu kadar mal insanı nasıl tanıyıp ders çıkaracaktım. Hepsine sonsuz şükranlarımı iletiyorum
Tesekkurler efem
Gelen gideni aratmasın amin 😅
Aminn..
Cevap
9Cevap
Gelen giden olmadı. Giden gittiyse iyi olmuştur. Gerisi teferruat önemsiz şeyler.
fark etmedi hiç
Gelenin de gidenin de..
Bana bişey olmasın 😎
Bencil.. :/
Gelenle gideni kıyaslamayıp, yoluma bakmam bencillikse, doğru yoldayım 👌
Geleni de gideni de düzlemişsin.. Birine karışmasaydın bari..
Kendime göre cevap verdim. O da benim kararım 🙄 bencilim ya hani
Saygılar..
Aşk ilişkileri hakkında baz alacağım. Hayatımdan çıkarttığım insan tarafından ihanete uğradım zaten bunun bir üstü olduğunu düşünmüyorum nirvanası direkt. Aratması imkansız.
Gideni aramadım, teşekkürde ettirmedi. İkili ilişkilerde kimseye öfke kötü duygu beslemiyorum.
Alt üst mevzularında kesinlikle gelenin gideni arattığını düşünüyorum
Geleni göremeyeceğim için bu konuda fikrim yok. Hayırlısı olsun diyelim :D
Kendisine olmasa da içimden dedim "Teşekkür ederim iyi ki gittin, seninle ömür geçmezmiş" Bunu farkettiği hâlde bile bile devam eden bana da aferin.
Cipsi görünce soruya odaklanamadım😃
Benim cevabım nötr, hiçbir şey değişmedi. Giden gittiği ile kaldı, gelen de benim umrumda olmadı.
aratmadı, teşekkür ettirdi demek de aşırı kaba olur onunla yaşadığım ilişkime saygısızlık etmiş olurum, o yüzden ikisi de değil.
Geleni ağırlarım, gideni uğurlarım. Kıyas yapmadan da devam ederim hayatıma. Hak eden kalır, etmeyen gider. Olması gereken döngüdeyim her zaman.
Her gelen bi gidendi nihayetinde.
Kimseye ne saydık ne sövdük hakkettiyse övdük o kadar..🤞
Cipste gideni aramakta ne bileyim 😄😄
Cips yerken aklıma gelen.. 😅
Kafa zehir.. 😄
Teşekkür ettirdi şükür. Hayatımdan çıkarak iyi yapmışlar zaten çıkanı neden özleyeyim. Boş bir laf gelen gideni aratır lafı
Tesekkur ettirdi gideni aratsa da ne olacak giden gitmis zaten
Gidene teşekkür mesajı bile attım nankör hiç bakmamıştı
Hem arattı hem teşekkür ettirdi, birinde bulduğunu diğerinde bulman mümkün olmuyor
Gelen de umrumda değil giden de hiçbirine de teşekkür etmem herkes kendi haline 😅🤣
Valla ne olduğunu ayırt edemiyorum hep bi boşluk işte tiryaki. Hepsi birbriinden beter gibi
Neden teşekkür edim kendi seçimiydi kendisi gitti 🤷♂️
Ne kadar beni 2 kere terketsede teşekkür ettirdi. 🤦♀️
Kim o Şerefsiz adres atta dövelim onu hemen
@bRokeHeaRth_____ onun için tek kelime söylemeye bile değmez, herkes yoluna bakıyor.
Daha kötü kimle tanışabilirim ki diyorum daha kötüsü geliyor bundan sonrası hapçı torbacı çıkarsa şaşırmam
Gelen yok dolayısıyla gideni aratan da yok. Zaten bu saatten sonra hayatadımda bazı şeylere yer de yok. En azından belli bir süre.
Gelen giden yok bende fmkf
Kalp şeklinde cips mi? Hemen fotoğrafını çekmeliyim çünkü beş yaşındayım..
Hiç biri bu gerçek mi cipsten kalp ilk defa gördüm 🙄
Gidene dur diyemem giden gider zaten sevene sevme demem seven sever zaten 😄🤭
Gelen de giden de aynı b*k ev tutup yalnız yaşamak mis bence
Gelen saolsun gidene dua da ettirdi, arattırdı da, özletti de, her tartışmadan sonra o olsaydı diye ciğerimide söktürdü..🥲
Yağlı cipsi üzerine mi sürdün 😳😳
Yağsız cipsi nerden bulayım.. :/
Bu resim nerden
Dizimden.. 😄
Zayıfsın
Dikkate bak.. 😅
Benim gözüm iyi görüyor çok şükür detaycı dikkatli biriyim
Zayıfladık evet.. 😄
Kilo al kemikleri gördüm 😅
Diz kapağında but mu oluyordu.. 😄
Foto ile baglantisini cozmeye çalışırken
Hasta.. 😂😂
Bazıları teşekkür bazıları arattırır insanların hayatımıza girişleri ve çıkışlarına bağlı bu
şu an ne gelen var ne giden
Çünkü yazamıyoruz hanımefendi
@Delioğlaaan gerek yok yazmana
Buna sen mi karar veriyon
@Delioğlaaan benimle konusacaksan eger evet ben karar veriyorum
Telegram mı yoksa telefon mu?
@Delioğlaaan ikiside degil
Telegramdan yazmazsan telini arıcam
@Delioğlaaan saçmalama istersen
Sen de saçmalıyosun
Gidene sövmekle meşgulüm daha
Cips: ben ne alaka oğlum
Gelen gidenden beter olur daha kötüsüne düşersin.
gelen de gitti
Bende hep teşekkür ettiriyor.
Ne gelen arattı ne de gideni aradım
Canım cips çekti teşekkür
genelde aratiyor.
Giden geri gelmedi gidenden sonra gelen de olmadı.
Genelde hep arattı
Allah razı olsun bile dedim😂😂
Hiç birini yapmadim
Canımı ruffles çektirdin ne geleni ne gideni
Genel olarak gelen gideni aratıyor
Ne gelen ne giden var
İkisi de değil puhaha
teşekkür ettirip gitti
Teşekkür ettirdi kendileri 😅
Gideni aramam sırtını döndüğü an bitmiştir.
Galiba arattı
Aratti 😔
Aradım.
Teşekkür ettirdi
Teşekkür ettirdi
arattı
Aramadım
Teşekkür ettirir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?