Selammmmmss ✌️
musmutlu bir hafta olsun
Karşı cinsin gizemli olması size de çekici geliyor mu? Sadece bana mı böyle oluyor yoksa..
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Gönül almayı bilmeyene, ömür emanet edilmez. 🤙
Selammmmmss ✌️
musmutlu bir hafta olsun
Karşı cinsin gizemli olması size de çekici geliyor mu? Sadece bana mı böyle oluyor yoksa..
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Gönül almayı bilmeyene, ömür emanet edilmez. 🤙
Karşı tarafın gizemli olması hiçbir yönden çekici gelmiyor. Bu tip insanları fazlasıyla itici buluyorum ve hayatımda barındırmıyorum. Bu senin genel özelliğin olabilir fakat bana karşı böyle olamazsın. Net ve açık insanları severim.
Aksi yok hayatımda.
lütfen kendimize saygı duyalım yani birisi kendi gizemini koruyorsa yüzüslüzk yapıpta onu keşfetmeye çalışmayalım bu arada gizemli insanları çözmekte meraklı olan insanlara müjdem var - siz onlar için sadece bir palayçı rölündesiniz çünkü siz onları keşfettikçe onlar eyleniyor
bana çekici gelmiyor
Bunu geçen gün fark ettim evet gizem beni çekiyor.
Ama buna ayılmamla birlikte elimi ayağımı çekme isteği doğdu.
Diyetteyim.
Çekici ya, merak uyandırıyor çünkü, giderilmesi lazım 😃
Benim de bir huyum var böyle durumlarda tehlike çanları çalıyor ben de hemen önüne geçmek istiyorum bu çekimin.
Kendime yasaklar falan filan 😂
Ya komiğim ben
O zaman bende komiğim :D
Teşekkürler, günaydın 🌸
Rica ederim, günaydın 🪷😌
Kadınların gizemli olması güzelde
erkeklerin gizemli olması güzel olmuyor bence 😂
Likeeee :D
😅🤣🌼
Cevap
59Cevap
Karşı cinsin hiç bir şeyi bana çekici gelmiyor. Aşk meşk işleri, o defterler bende kapalı.
Kapandın enişte kızar :D
Onun için zaten kapalı, kalbimin efendisi
Benim dikkatimi gizemden çok soğuk olması çeker.
Artık gelmiyor sıkıldım oyun oynamaktan
hayır itici oluyor
Gelmiyor.. umurumda bile olmazz
Ben karşı cinse gıcık oluyorum galiba biraz da 😄🙊
Bendeee :D
Manikürüm bozulur 😅
İngiltere kraliyet ailesinin kızlarına öğretilen ilk şeylerden biri şudur "Kapalı şeyler merak uyandırır."
Görünür olan şeyi görmek için çaba sarfetmezsin. Örtüsüz şeyler neden merak uyandırsın. Herşeyimizle görünür olursak sorulacak ne soru kalır? İletişime ne gerek kalır? O halde merak uyandırmayan şeyler çabaya değer görülmüyor demektir.
Her insan gizem barındırır, dis gorunus olarak sürekli anonim kalmaya çalışan fakat duygularini düşüncelerini yansıtan kişiler yikiktir gözümde bunun adı gizem değil.. Gizem böyle bisey değil yani.
=) O Yönünü daha çok seviyorum @gardenyas :))
bir aralar kötü bir dönemim olmuştu insanlarla az konuştuğum bir dönem davetlere katılmazdım falan insanlarada sıkıntılarımı anlatmam prensib olarak onlarda beni gizemli biri olarak görmeye başlamıştı gerçekten çok saçma bir şekilde birçok kişinin ilgisini çekmeye başlamıştım ne saçma bir düzen bu ya
Bende hep sessiz sınıfta otururdum dershanede filan... yani sevilmediğini düşünüyordum aksine beni havalı buluyorlarmış 🤷🏻♀️🤦🏻♀️😅 saçma
@marmelatlıçörek arka sıranın gizemli sessiz çocuklarıydık halbuki uykumu alamadığım için arkaya geçmiş çaktırmadan uyuyordum :D
bir yere kadar gizem.. çekici sonra her şeyi bir gizem haline getirmesi bunaltıcı be..
Bana itici geliyor valla. Hiç sevmem öyle şeyleri, adını soyadını yazdığımda tüm bilgilerine ulaşabiliyor olmam daha çekici.
İşte kimine itici, kimine çekici geliyor 😅
Ajan 007 mi de gizleniyor 😁
Yok böyle yavaş yavaş çözülmesi, hoşuma gidiyor :D
Ben ona kafa yoramam 😄 100% güven olmayınca huzursuzlanırım.
Ben sevireem :D
Bir yerden sonra itici geliyor. Ben şeffaf olan kişileri seviyorum.
“Bi yere kadar” olan süre önemli zaten :D baya etkili
Kesinlikle... Yoksa "Başlarım senin gizemine." durumu yaşamaya başlıyorum. 😂
https://youtu.be/TE9OoHCb358
Bu şarkı gizemi olmanın suyunu çıkaran kişilere gelsin. 😂😂
Çevirdikleri şaşkına, lanet olsun aşkına. 😂😂
Çevirdiler *
shsjsh normıııl her şeyin fazlası zarar
Kesinlikle
Şarkıyı yeni gördüm bu arada :D cuk oturmuş
Sorun değil. 😊Arada bir sürekli açarım bu şarkıyı.😂Her sözü ayrı doğru.
Şey söylemiyor muydu bunu; Merve Boluğur hahsha
Ondan hiç dinlemedim. 😊
Yaradan korumuş şu an’a kadar hahshajs
youtube.com/shorts/sqwRPJL2P_s?feature=share
😂😂Merve, bebeğim "Aşkına" kısmını bir de vurgulamış. 😂😂
Mükemmel ses :D
Kesinlikle öyle 🤣
gizemden kastımız nedir?
alengirli kişiler sıkıntı verir
Gizemden kastımız, hep keşfedilecek bir şeylerin olması, kişiliği, hayatı hakkında misal.
illa yoracak illa emek x para harcatacak ki o zaman daha güzel diyorsun .
net adamları düz adamları tercih ediniz derim.
kendi adıma kadın olarakta oyle . keşif konusu bir yerde onemlı :) . hayatının tum alanında degıl
Gizem balon gibidir, zeki insanlarda hep iğne ile dolaşır.. Size de iyi haftalar.
Hahaha yaa..
Bana cekici gelmiyor.
Ortalik gizemli olacagim diye asosyal kizlarla dolmus.
Ben samimiyet ictenlik seviyorum.
Soguk nevaleler bana göre degil.
Yok gelmiyor , tabakhanede çalışmıyorsa saklamasının manası yok. Benimle hayatını paylaşmayan biriyle uğraşamam 😎. Çekici değil itici geliyor , gizem itmemi sağlar
Hayır... Açık, net, basit, sade insanlar daha çok ilgimi çekiyor. İnsan dediğin, anlaşılması kolay olmalı... Anlaşılmaz olmak, kendisini anlama yükümlülüğünü karşı tarafa yıkmak marifet değil.
Hayır saçma sapan bişey bence neysen osun gerek yok, ha tabi gizlediğimiz oluyor bazı şeyleri
Gizemli kimse görmedim, dikkatimi çeker mi bilnmiyorum ama konuşma şekli, kelimeleri dikkatimi çekiyor daha çok.
Gizemli gelmez kimse bana. Hepimiz insanız sıradanız özel kılan bir yanımız yok kimseyi ayıran.
Kadınların genelde dayanamadıgı bir nokta ve erkeklerin bu durumu farkedip çaktırmadan yakın uzak davranıslar sergilemesi hani istemem yan cebe ... 🥂
Gizemli olmaya çalışmak komik. Fazla faz aşık usandırır tanıyamıyorsam vakit ve emek harcamam. Herkesin işi gücü var sonuçta
Yok Yaa, fazla gizem şüphe ortaya çıkarır şüphe başladığı zaman zaten ilişkinin sonu geliyor demektir.
Artistlikten başka bir şey değil 😂
Artist ne arar KSde hajdsh
Bazarda değil miydi o 🙄
Ortama uyum sağlıyoruz bro :D
Hee çaktım köfteyi şimdi, günaydın bu arada 😅
Günaydın 🥳🥳
Al Sisto’m sana günün pozitif geçsin diye şu şarkıyı bırakıyorum 😄 https://youtu.be/PYJCvwDusPU
Teşekkürler bro’m sende olmasan.. 😅✌️
Teşekkürlerimiz Cem Karaca’ya olsun 😂
https://youtu.be/9KkAtcPku2k
Aslında bu daha çok uyuyor 😃
Ustam seslendi uzaktan oğlum al takımları hahaha 😃
:D
Erkeklerin hayır demesine bakma bilinçaltlarından haberi yok erkeklerin geneli gizemli olanı avlamak ister
Tam tersi kendim için söylemiyorum, kadınlar elde etme duygusu taşır.
Beni çekiyor açıkçası, merak uyandırıcı oluyor.
O kisiye bağlı sen gizemli ol ama gün ışığım olmasin
Yok canım geliyor bilerek öyle gözükmeye çalıştığını düşünüyorum
Gereksiz şov bana göre karşımdakinin yapması. Gerçi benim yaptığım zamanlar da luyor ama.
Tipimse çekici tipim değilse gizemi umrumda bile olmaz
Hayır , aksine itiyor sankı bana peygamber boş’a bak dıyorum.
Bize çok fark etmiyor, kadınlara cool gelen bir durum ama.
hiç çekici gelmez. bana çekici gelen güç... karakteri güçlü olacak, yere sağlam basacak
Belli zamandan sorna yorar ben söylüyorsam o söylemiyorsa net olmaz soğutucu olur
Hayır gelmiyo uğraşamam artistlikleriyle😄 olduğu gibi görünsün en güzel haliyle severim ben onu
Kadınların çoğunda var o merak etme yalnız değilsin bayılıyorlar aksiyona gizeme
Soru tirtta parca ve altindaki cumle guzel fenomenim, eyvallah :)
Hiçte çekici gelmiyor kuşku yaratmaktan başka bişiye yaramıyor
Evet geliyor ama belli bir yere kadar. Sonrası stabil oluyor, o zamanda sıkıcı olmaya başlıyor.
Gizemli kişilere bayılırım yeni bir okıta keşfetmek gibi oluyor
Gizem iyidir, merak da çok önemlidir adama herşeyi yaptırır.
Geliyor, yıllardır havalı görünmek adına gizemli takılıyorum, en sonunda yankesicilikten alacaklar
Erkeklerin gizemi her zaman şüphe uyandırıyor bence
Bçr çok şey var ama bunların arasında gizem yok sadece isim olarak severim
Doğalsa gelir kasıntıysa iter :d
Çok doğal 😃
Müüq
Lan shsjsh karşı cinsteki gizemden bahsediyorum ben 😒 ben gizemli değilim 😅
Yaaa deli etme insanı ben, benim karşı cinsimden bahsediyorum 😂
Tee allaammm 🙄
Gizemli olmak güzeldir tabii ki. Ama dozunu kaçırmamak lazım :)
Hayır tam tersi belirsizlik insanı şüpheye düşürüyor
Kadınlar gizemli erkeklere ilgi duyar, erkekler için geçerli olduğunu düşünmüyorum
Gizli olan her şey merak uyandırır. Mezdeke bile yıllarca takip edildi :)
Çok abartıya kaçmamak kaydıyla fazlası bıkkınlık verir
Hiç gelmiyor. Direkt uzaklaşırım
Eskiden severdim ama şimdi değil
Soru işaretleri çekmez beni 🤨
gereksiz muhabbetler
Hiç bir şey benim için gizemli değil
Daha bir hoş oluyor sanki. Merak gizem. 😅😅
Hayır ilgimi çekmiyor.
Evet gizemlileri ve gizemli olmayı severim 💅
İlk zamanlar evet sonrasında sıkıcı
Karanlık insanları sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?