Ben senle kıyamet kopsa sevgili olamiycaz lafının dönüşü var mıdır?

Biri var aşırı yanlış yaptım çünkü o da bana yaptı. O aralar durumu kötüydü benden para aldı ama beni sevmedi bende yavaş yavaş o kadar çok sevdim ki adım adım aşık oldum. İyice bağlandım, karşılık bulamayınca uzun bir süre sonra takıntı saplantı yaptım ve yanlışlar başladı. En basidi bir gün ulaşamadım herkesi ekledim tüm akrabalarıyla konuştum. Bursa'da yaşıyoruz biz taa Iğdır'da ki akrabası ile o gün Antalya'dan gelince uyuya kalmış telefonu kapatmış. Bunun gibi bir sürü yanlış sevmedi beni sevdiremedim hediyelerle falan olmazdı zaten. Yattım birlikte oldum ama sıkmaktan rahatsız etmekten de hiç vazgeçmedim. Velhasıl kelam bu benden iyiice soğudu o sevmeyince ben peşin sıra yanlışlar yaptım. Dün akşam yarın senle uzun uzun konuşacağız ama kıyamet kopsa senle sevgili olmam dedi ne yapmalıyım hiç bir yolu yok mudur?
Ben senle kıyamet kopsa sevgili olamiycaz lafının dönüşü var mıdır?
Cevapla