Ayrılık kararı alıp terk ettim yola gelsin diye ama ses seda yok, kabullendi mi bu durumu sizce?

Hatalarından ve ilişkiyi ciddiye almamasindan dolayı onu terkedip burnunu sürtmek istedim. Bensiz yapamaz döner özür diler ilişkiye değer verir dedim ama 3 gün oldu ne ses var ne bir iletişim kurma çabası. İstediği bumuymuş cidden?
Ayrılık kararı alıp terk ettim yola gelsin diye ama ses seda yok, kabullendi mi bu durumu sizce?
Cevapla