Güncellemeler
+1 yıl
YETER ARTIK 180 ÜDSTÜ KADIN LARINN NE KADAR GÜZEL OLDUĞUNDANN BAHSEDİN
Güncellemeler
+1 yıl
hep 160-170 kıza ideal diyorsunuz
180 üstü kadınlar mı genelde güzel oluyor. Yoksa 160-170 kadınlar mı genelde güzel oluyor?
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
Yahu bunu beyni olan bir kimse soramaz, dusunuyorum bu soruyu evdeki papagan nasil yazdi diye
çünkü size göre hep 160-170 kadınlar güzel
Bunlar ergenlerin sozleri boş ver kulak asma
175
Bakele senin boy kac
180 kadın ya bana itici geliyor kadın dediğin narin, hafif ufak olmalı. 160-70 aradı iyidir.
yaw he he
Soru sordun bende kendi fikrimi söyledim ne bu şimdi?
1.55-1.60 kucakta 1.65-170 doggy'de 1.80 ve üstü ayakta iyi oluyor
160-170 daha iyi bence öteki türlü çok ince uzun oluyor sırık gibi veya erkeksi duruyor
hala erkeksi kelimesini uzunnlara diyorsunuz
Kime diyecez ya
160-170 olanlara erkeksi diyin
Yooo nalaka onlar daha kadınsı dolgun duruyor ince uzun erkeksidirr
bunu kim diyorsa ona lnet olsun
Ne saçma bi insansın bee
kim uzunlara erkeksi diyordsa
160-170 e demiyorsa o çok saçmadır onun allah blasını versin
He he tamam
e desene 160-170 kız erkeksidir
Yoo değil
EVET ÖYLELER
Gayet kadınsı tatlılar
EVET 180 ÜSTÜ KADINLAR GAYET KADINSI VE TATLI
Hahahah aynen ayyennn
evet sende kabul ediyorsun 160-170 lerin erkeksi olduğunu
Saşmalamaa
evet kabul ettin 160-170l erin erkkesi olduğunu
Kadınsı dolgun gayet hoşlarr
VET 180 ÜSTÜ KIZLAR KADINSI DOLGUN VE GAYET HOŞ
Ok 😂😂
160-170 LERDE GAYET ERKEKSİ YALAN MI
Yalan
EVET 180 ÜDSTÜ KIZLARIN ERKEKSİ OLDUĞU KOCA BİR YALANDIR
Okkk
NE OKK YANİ SENDE DİYORSUNN 160-170 KADINNLAR ERKEKSİ DİR
cevap versenne desene 160-170 kızlar erkeksi
cevap versne
Yav ne boş bi mahlukatsın
bunu söyleyenne kadar 160-170 kadınlar erkeksidir cümlesini duymak istiyorum
160-170 kadınlar gayet kadınsı seksi çekicidir 170-190 kadınlar amcaoğlumdurr
boyun kaç
sende benim bacımsun
170 - 175 arası harika olurdu
neden
Aslında biraz daha uzun olabilir. Benim boy 180 ben aşağı bakmak istemiyorum. Gözleri gözlerimin hizasına gelsin belki birazcık aşağıda olsa da olur. Ayrıca kısa kadınlar o kadar çok ki görmek istemiyorum sanki bunları. Uzun kadın seksi olur manken gibi dolaşırlar etrafta. Ama kilo olursa dez avantaj çirkin olursa hakeza.
Hayır katılmıyorum. Erkekler kendinden biraz kısa olsun ister ben hizada olsun istiyorum o ayrı. Minyon sevenler çok. 160 a kadar problem değil hatta 150 ye kadar da olur sonuçta 160 civarı erkekler de var. Onlar için çok uygun 150-155
uzun boylu kızlar erkeksi mi peki
Değil, kıskanan kızların çamur atması ya da erkeklere aşağıdan bakıyorlar ya uzun kızlara da hakeza aynı durum bu yüzden benzetiyo olabilirler. Bence kısa kadın cocuk gibi duruyor uzun kadın daha kadınsı
bana kısa kadınlar erkeksi diyn
İşte aşağıdan baktıkları için kafayı kaldırmak zorunda kalıyorlar ahaha senin boy kaç ki
uzun bacaklı ince belli kızlar
Kısa boylu ve minyon tipli kadınlar
Kısa olup güzel seksi olanda var uzun olup güzel seksi olanda boyla alakası yok.
150 170 arası kurşun atar kurşun yerim
git gber o zaman
yaran var galiba hayırdır sevgilini 150 kızla mı bastın
ya da sen sırık gibi bişey falansındır şimdi ayağında 41 numaradır e tabi haklısın sende
boyun kaç
186
182 boyum ayağımda 42 bunda ne var
ıyyyy uzaklaşş
sg ya
Ağla hadi
160-170 candır
nerde candır
Benim için candır😍
ülkemizde kaç adet 180 cm üstü kadın var
?
az var ama var olanıyla söyle
kafanı çalıştırır mısın
e tabi 180 üstü güzel kız daha fazla var
boyun kaç soran
191 cm im benimle çiftleşmekten başka şansın yok
bisktirgit
evet söyleyin artık da mutlu olayım
170 iyidir
nneden
181 olduğum için
1-70-1.75 ideal
1.89
fazla uzun kazulet gibi oluyor :)
sende kazulet gibisin allah senin de blabnı versin , a
amen
180 üzeri daha iyi
165'ten kısa olmasın
160 - 170 ideal demedim, 165 ten kısa olmasın, maalesef ülkemizde kadınların boy ortalaması 160,
180 varsa candır
Boy pos önemli değil