4 aylık ilişkide 4 kez anca yemek yedik, hep çay kahve ile geçiştiriyor. Sevgilimin cebinde akrep mi var?

4 aylık ilşkimiz var 4 kez ancak yemek yemişizdir ben işten 6 da çıkıyorum onun kndi işi istese iş çıkışı alıp yemeğe gidebilirz en azından haftadabir 15 günde bir ama sen çıkışta eve git 8 9 gibi alırım seni diyor çay kahveyle geçiştiriyor hafta sonlarıda doğru düzgün bir şey yapmıyoruz sevmeye ilgiye ciddiyete gelince hakkını yiyemem ama bu konuyunasıl rahatsız oldugumu ona belirtirim o yemek ısmarlrsa ben de kahve ısmarlarım amacım urda para yemek değil özellikle kızlar cevap taktik bekliyorum?

4 aylık ilişkide 4 kez anca yemek yedik, hep çay kahve ile geçiştiriyor. Sevgilimin cebinde akrep mi var?
Cevapla