Bir erkeğe açılmak gerekir mi yoksa karşı taraftan mı adım beklenmesi gerekir?

Neden bilmiyorum ben şimdiye kadar aşkından ölüyor olsam dahi şimdiye kadar açılamadım kimseye duygularımı dökmedim o kadar zor bir şey ki bu benim için platonikten ileriye giymiyor hiçbir ilişkim

Bir erkeğe açılmak gerekir mi yoksa karşı taraftan mı adım beklenmesi gerekir?
Cevapla