Aşk İlişkileri Ayrıldıktan bir hafta sonra eski sevgilisine dönen insana ne denir? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Üstelik türlü türlü suçlamalar ile kendine haklı gösterip eski sevgilisine dönen kişi ne olur Ayrıldıktan bir hafta sonra eski sevgilisine dönen insana ne denir? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Ayrılık Soruları Beğen Paylaş Takip Et
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Çok şey denir de, şimdi KS'nin düzeltmeleriyle uğraşmayayım..En hafif tanımı; karakterini klozete koyup üzerine etmelik denir.. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl 👍👍👍👍 Yorumla
obiralfa Takip Et Master Yaş: 49 , eic 100% +1 yıl Eskiyi kabul eden de dönen de benim için cahildir.İyiyse niye bıraktın? Kötüyse niye döndün d@ngalak denir buna. 1 0 Yorumla
_interstellar Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Hatlar karismis.😁😁😁 geri gelir merak etmeyin. Mekik dokumayi seviyor demekki. 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Tabi bende mal gibi onu beklerim çok mantıklı :)))) _interstellar +1 yıl Bu soruyu sordugunuza gore onemsediginiz asikar. Soran +1 yıl Her yolun bir sonu vardır ben dalgasındayım _interstellar +1 yıl Buradan oyle gorunmuyor. Uzulmeniz normal saklanacak bir sey degil. Insanin canı sıkacak bir sey cunku. Duygularimizi bu kadarda basitlestirmeyelim bence. Soran +1 yıl Her doğum sancılıdır _interstellar +1 yıl Insanin oldugu yerde her sey mumkundur. Kolay olsun o halde. Soran +1 yıl 👍👍👃
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Karaktersiz olur ne olcakki başka o olmazsa ondan öncekine gider 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çok şey denir de, şimdi KS'nin düzeltmeleriyle uğraşmayayım..
En hafif tanımı; karakterini klozete koyup üzerine etmelik denir..
👍👍👍👍
Eskiyi kabul eden de dönen de benim için cahildir.
İyiyse niye bıraktın? Kötüyse niye döndün d@ngalak denir buna.
Hatlar karismis.😁😁😁 geri gelir merak etmeyin. Mekik dokumayi seviyor demekki.
Tabi bende mal gibi onu beklerim çok mantıklı :))))
Bu soruyu sordugunuza gore onemsediginiz asikar.
Her yolun bir sonu vardır ben dalgasındayım
Buradan oyle gorunmuyor. Uzulmeniz normal saklanacak bir sey degil. Insanin canı sıkacak bir sey cunku. Duygularimizi bu kadarda basitlestirmeyelim bence.
Her doğum sancılıdır
Insanin oldugu yerde her sey mumkundur. Kolay olsun o halde.
👍👍👃
Karaktersiz olur ne olcakki başka o olmazsa ondan öncekine gider
Seni hiç sevmemiş demek ki.