Esimle birlikte bisey yapmiyoruz hep bir bahanesi oluyor?

paramiz yok diyip geciyor halbuki ben para harcamak istemiyorum disari cikip yuruyus , gece yildizlari seyredelim falan (3aylik evliyiz) hergun agliyorum artik basim agriyor umursamiyor hicbirseyi hep bir bahanesi oluyor sinirlendim disari cikiyorum dedim ciktim bikere bile aramadi nerdesin diye sonra senin daha fazla calisman gerek falan diyor parttime calisiyorum evede zaman ayirabilmek icin zor yetisiyorum yoksa ama parayi bahane ettigi icin sende fazla calis diyor ben para harcamaktan bahsetmiyorum oysaki hep evdeyiz cikmiyorua skiliyorum bunaliyorum bi zamann sonra nasil cozebilirim bu durumu?
Esimle birlikte bisey yapmiyoruz hep bir bahanesi oluyor?
Cevapla