9 senelik ilişkimde 1 senedir nişanlıyız. Birbirimizi bir kez kırmadık çok seviyorduk sırılsıklam aşıktık nişanlandığımızdan sonra nişanlım iş kurma işlerine girişti kötü denk geldi nişanımızla çünkü çok yorulduk manevi olarak ben daha çok ilgi gezme beklerken o gece geleceğimiz için cok calıstığını öne sürüyordu gerçektende öyle görüyordum.. Düğün sürecimizi bir şekilde tamamladık evimizi dizdik her şeyi ne hayallerle dizdim aramızda ufak tefek sürdüşmeler oldu nişanlımla onu çok bunaltığımı söylüyor düşündüğümde evet bazı hatalar var ama hiçbiri onu aklayamaz gelinliğimi alacağım gün terketti beni 5 gündür perişan haldeyim çok kötüyüm nişanlım ise ner kararım bitti dedi ve kaçıp uzaklara gitti nikahımız 3 Eylülde olacaktı. Ailesi bir kez aramadı aradığında bana üzgünüm davetiyeleri iptal ettik bana hakkını helal et diyor aileside nişanlımı cok bunalttı tek başına dizdi 1 tl vermediler. Bize hiç yapıcı olmadılar çok kötüyüm nolur bana akıl verin bana yapılanı affetmem cok zor ama ona hala aşığım ulaşamıyorum bir şey olmuş nişanlıma ruh gibi bana açıkladığı gün gözüme bakmadan konustu cok tuhaftı.. 5 gündür tek lokma boğazımdan geçmedi sadece ağlıyorum bir an oluyor duruyorum bütün anılarımız gözümden geçiyor neye ellesem o geliyor aklıma neye baksam o geliyor aklıma bu şehirde yaşayamam ben her yerde onun izi var dışarı çıkamıyorum😔😔😔😔😔😔
Nolucak bu halimiz severek ayrıldık ama nişanlım bunalımda sadece korktu evlilikten öyle düşünüyorum
Nolucak bu halimiz severek ayrıldık ama nişanlım bunalımda sadece korktu evlilikten öyle düşünüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer