AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
139Cevap
Hayat yanlizda çekilmiyor arkadaş, iki ucu b.. değnek afedersin
Hayat rotası belli olmuyor dünyada kaos var çünkü her şey çok çok değişti evlenmek çok zor bu zamanda sanırım bekar kalacağım çünkü her şey paraya bakar oldu çünkü her şey çok fazla değişime uğradı
Bence hayat arkadaşı gerekli bu inkar edilemez, bende senin gibi bulamadım ve aynı fikrdeyim evlenmeden olmaz o yüzden seninle tanışmak isterim, düşünürmüsün
Sonuç olarak hayatta istediğin kişi ile denk düşemiyorsun ben onu anladım. O nedenle en makulü ile hayatını birleştir. Hiç kimse istediğin gibi olmaz.
Beni yatağa atmak istemeyen, iki laf edebileceğim biri yok. Makulü nedir? Ya inandığım hayattan vazgeçeceğim ya da iki kişilik yalnızlığa razı olacağım.
Asıl o yaştan sonra hayat arkadaşı gerekli. İnsan belirli bir yaşa geldikten sonra belirli bir olgunluğa vardıktan sonra yalnız yaşamak istemez hayatını sevdiği güvendiği biriyle paylaşmak ister
Dürüst temiz soylediginize gore dindarsiniz namazinda Bi erkek bulduğunuzda evlenin konuşamadık konuşmadık yok ısındım yok elektrik alamadın deme evlen gitsin yeterki adam olsun dürüst olsun
Hayat arkadaşının yas ile ilgisi yokki. Her yasta hayat arkadaşı lazımdır insana. Ama hayat, aks , sevgi ve saygı anlasabildigin insanda guzeldir
Olmaz bende de olmuyor 3 kere sevgilim oldu yasim 40 simdi son yirmi yila yakin beakrim. sevgilm olmadi. Nedeni ise guven guven meselesini asamadim kendimde
Güvenme bro takıl aldatincaya kadar
@Guseeee Aldatmadim ama aldatildim desem?
Zaten aldatmayinca öyle olur aldatmasan bile yamuk yaparlar demekki cepte oluyorsun
@Guseeee Oyle saniyorlar. Ama sunu unutuyorlar. Kicina bir tekme
Valla bende artık o kafadayım yani yaş geçiyor ya zaman bitiyor ne zaman evlenicem çocuk sahibi olucam diye kafama takmaya başladım
Şanslı guruptasınız ama farkında değilsiniz.
@AhesteEbru Değilim ya niye olayım herkes yuvasını kurdu çocuk sahibi oldu yaş 30 dedi baksana al işte iki gün sonra ya bende böyle olursam.. Niye benim hakkım değil mi çocuk sahibi olmak güzel bence hep arkadaşların kini mi seveceğim
Böyle diyerek beni örnek gösterdiğiniz için teşekkür ediyorum. Umarım benim gibi olursunuz
Öyle demeseydin iyidi.. Ben ciddi niyetli bakıyorum artık.. Allah herkese istedğini versin inşallah.. Elimi çabuk tutmazsam tabiki bende öyle olurum
Yaşın kaç olursa olsun bir hayat arkadaşı istiyorsan aramaya devam etmelisin. Yaşa takılma kendin ol senin içindeki güzelliği görebilecek biri elbet karşına çıkacaktır.
Iyi yahu tek numune ben değil mişım arayan bulur devam
Numune hoş bi ifade değil. 30 yaşına gelmiş biri için sözlere daha dikkat etmenizi öneririm
Her zaman gerekli illa çocuk olsun filan değil. Bir hayat arkadaşı, bir sevgili, bir yatak arkadaşı ve bir dost her zaman lazım
Yani 37 den sonra zor oluyo diye biliyorum ama yine kafa dengi birini bulmaya bak nede olsa dış görünüş zamanla önemsiz geliyor
Gerekiyor bir yerden sonra ve tabi haklı olarak seçici oluyor insan fakat yalnızlık kötü ilişkilere nazaran daha kaliteli. Umarım hayırlısi olur
Bu yaşa kadar evlenmeden olmaz dersen bı 37 sene daha geçer ben istemem mesala asker arkadaşı gibi sevgilimle takılmayı
mezara götür abla sen, gelmiiş 37 yaşına hala evlenmeden olmaz diyor, senin yaşındaki erkekler dul zaten sdfgsdfg
Yasin geçmiş kel fodul diyorsan hala bacım evde kalırsın
Kel fodul değil insan gibi konuşabileceğim birini istiyorum
Evlenip ayrıldın mı hiç evlenmedin mi yoksa? 37 yaş kadın için çok geç bir yaş. Erkeklerin tercih ettigi yaslar degil. Kedi ve köpeklerle tatmin edeceksin artık annelik güdüsünü.
Annelik için tatmin derdim yok. Hayat arkadaşı diyorum
Evlenip ayrıldın mı? Kediler de hayat arkadaşı olabilir.
İnsanla kediyi bir tutacak kafaya gelmedim henüz
Soruya cevap versene, neden bulamadıgını söyleyecegim sana. Bu kafayla nah bulursun. Önceki zamanlarda kimseyi begenmedin, seni kullanıp kenara attılar. Şimdi de o yüksek deger erkeklere ulasamıyorsun güzellik ve genclik gitti. Paspal erkekleri de sen istemiyorsun. Sonuc olarak kedilerle kalacaksın, istesen de istemesen de. Veya saygı duymayacagın sünepe bir erkeğe mecbur kalacaksın. Cok acı senin için hahhaha.25li yaslarda "ne evlenecegim yaa" diyordun dimi. Paça tutustu şimdi.
Ailemi bırakmazdım. Hastalık ölüm ve maddi sıkıntılar vardı. Şimdi hastalıklı düşüncelerinizi de alıp kendi pisliğinizde boğulur musunuz? Allaha havale ediyorum
Özür dilerim abla kusura bakma. Yorumu siler misin?
Artık çok geç bu kadar yorumdan sonra😠 pis zihniyet
Arka planda türlü sapkınlıklar dediğin nedir?
Bunu kişi kendi belirler
cok zor soru. muhtemelen bi cok konuda kendi duzenini kurmussundur. gerek kalmiyor sanki
Kelamım muhabbetm iyidir, ağzım laf yapar ama sana olmaz benden
Bu işler denge işi birşeylerden fedakarlık olması lazım
Bence denemekten vazgeçme, farklı kişilerle tanış, illaki biri çıkar düzgün
Tabii bu uzun bir yolculuk ve yolda her şey var, ama yol tek gidilmiyor
Bence yaş kaç olursa olsun hayat arkadaşı her zaman gereklidir
İlla ki her yaşta gerekli sanırım detaylara çok takılıyorsun.
Her şey seks mi? Bence değil akıl mantık daha önemli
Bence bu yaşına kadar olmamışsa birazda senin hatan gibi ailenin etkisi de vardır
Yanlızlik allaha mahsus derler bence doguru bence kriterlerini azalt v
gerekli tabi 37 yaşında olman çok yaşlı olduğunu göstermez seks yapmadan olur mu hiç. hem 37 yaşındaki kadınlar gayet güzel. senin deliğinde dar güzeldir
Bu yaşına kadar durman başarı
Yani özel konuda.
Tebrik ederim.
Gözleri kör olan iğne deliğine ip geçirebilir mi kalbi kör olanın aklı olur mu
Ne istediğinize bağlı olarak değişir.
Kimine hayat arkadaşı, kimine yatak arkadaşı.
Yani bence bakış açısı değişmeli evlenince birsuru sorun cikiyo..
35 e kadar evlenmeliyim :D
Geç kalma :)
37 yaşına gelip bakire kalmış bir kadın sıkıntılıdır
Dengi olan bir erkekle evlense bile. Çocuğu yaptıktan sonra ayrılır
Çünkü dediğim gibi.30 yaş üstü risktir. Bu topa girmeyin beyler.
:)...
Neden olmadı ki merak ettim. Ben seninle tanışmak isterdim. İnancı için bu ya da kadar yapmayan biri takdiri hakeder bnce
Gerekli olabilir ama güçlü olabilmek için yalnızlığın yanlış insandan daha doğru olduğuna inanmalısın
Herşeyin hayırlısını istemelisin
Gerekli değil bence akışına birak gitsin düzgün çıkarsa karsina evlenirsin
Gel tanışalım diyeceğim ama cevap vermeye tenezzül dahi etmeyeceksin. O yüzden boş ver
Başkasına ön yargığında boğul derken sen niye cevap vermiyorsun önyargılı davranıyorsun hayatta ne istediğini bilmeyen küçük beyinli yaratık
bu tür şeylerin yaşa bakılmayacağını düşünüyorum ben
olmuyor ya, asıl şimdiden sonra lazim ama ben de kaldım öyle
yaş 37 ve eş arıyorum ama olmuyor. bir tanesi de denk gelmiyor ki hayatı paylaşalım. varsa yoksa araban evin paran var mı
Sen kendine lazım görürsen evet görmezsen hayır akışına bırak hayatı
Bu yaştan sonra beyaz atlı prens ararsan rüyanda görürsün
Evlenmeden olmazciysaniz, o halde evlenmeniz gerekiyor. Sorun nedir tam olaraj
Gerekecek kişinin karşıma çıkmaması
Tanimlar misin, nasil bir insan ki karsina cikamadi bu zamana kadar. Beklentilerin nelerdir?
Zor günlerde yanında birisi lazım olacaktır. Onun dışında tercih sana kalmış.
Bence bu yaştan sonra hiç gerekli degilki
Kimsenin kahrı çekilmez artık
Aga ben bu yaşımda ne gerek var hayat arkadaşına diyorum millet 37 yaşında bunu sorguluyor garip be sjjs
Aganızla aranıza girmek istemem ama benim yaşımda hayatı kaçırdığınızda sebep olarak yalnızlığınızı sunduklarında acaba siye buralara yazıyorsunuz
Sizin gibilerin kendini bilmez yorumlarına maruz kalmak bile acaba dedirtiyor insana
Kendi soruna kendin cevap vermişsin zaten olmadan zor
Evlenmek hayatın her döneminde saçma
Hayat arkadaşı her yaşta gerekli
Sen ne kadar düzgün bir insansın ki kimseyi beğenmiyorsun
Ben kimseyi beğenmiyorum yazmış mıyım? Uydurup uydurup hakaret için yazmayın
Çevreni değiştir. Gez biraz tracking kamp vs olmuyorsada olmazKoskoca İsa peygamber bulamamış sen kimsinki hadsiz😜
Asil ileri yaşta gerekiyor.
Olmuyor 😔
Olur herhalde neden olmasın
Gereklidir ama entelektüel içten samimi güvenilir eğlenceli olmalı hayat zaten sıkıcı
evlenmeden olmazla 37 yil geldiysen artik mezara kadar gidersin
O yaşa kadar gelmedim ancak hayat arkadaşı 20 den sonra her yaş için gerekli olduğunu düşünüyorum
Ben 25 yaşında genç bir erkeğim ama olgun kadınlar ilgimi çekiyor. Birazda olsa konuşabilir miyiz
Derdini sevsinler
Benimde bu zamana kadar kimseyle cinsel birlikteliğim olmadı zannettiğin gibi biri değilim. Yalnızca biraz konuşalım istemiştim