Sevgilimle birlikteyken bir kız onu okey oynamaya çağırdı. Ciddi ilişkisi varken normal mi?

sevgilimle birlikteydim ve telefonuna bir kızdan arama geldi okeye çağırdı ciddi ilişkisi olan adamın böyle arkadaşı olması normal mi ben kızı tanımıyorum ve çok sinirlendim kızın aramasına bu nasıl gevşeklik kızında sevgilisi varmış ama kız bir şeylerin bilincinde olsa benle birlikte çağırmalıydı diye düşünüyorum ve ilişkiden kendimi çekmem gerektiğini düşündüm direk instaya post attı beni çıkarttı instadan falan direk sevdiğin insanı hayatından çıkarmak neden kolayda diğerlerini silmek kolay değil?

Sevgilimle birlikteyken bir kız onu okey oynamaya çağırdı. Ciddi ilişkisi varken normal mi?
Cevapla