Yorumunuzu merak ediyorum. Yerimde siz olsanız ne yapardınız?

Sevgilimle son günlerde kötü giden bir ilişkimiz vardı. Bir anda ilişkiyi bitirmek istediğini söyledi. İki gün sonra da tatile çıktı. Arkadaşları ile tatil yapma planı vardı zaten. Ben ilişkiye dönmesi için ikna etmeye çalıştım. Ciddi bi sorunumuz yoktu aramızda çünkü. Ama ne yaptıysam ikna olmadı. Yine bir gece beni aradı ve seninle bitirmeden önce arkadaslarimin önerdiği birisi vardı ona okey verdim dedi. Tatilde de hem arkadaşlarım vardı hem o kişi dedi. Birlikte konsere, pikniğe gitmişler. Sanırım benim çabamı gördükçe vicdan yaptı. O yüzden gerçeği açıkladı diye düşünüyorum.
Yorumunuzu merak ediyorum. Yerimde siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla