Heh gitme. Bir çocukla sevgili olacaksan tanıma aşamasındaysan onunla ciddi bir üslupta konuş. Telefonla konuşurken diksiyonun düzgün olsun. Böyle yaya yaya vıcık vıcık konuşma. Anlıyorum, evet, haklısın, ben sana katılmıyorum. Ben de öyle düşünmüştüm böyle. Bu şekilde değil “YHAAA NEDEN ÖYLE DİYOOOSUN, sahi mi ben o kadar güzel miyim..” bu tarz olmaz. İltifat ederlerse teşekkür ederim ya da müteşekkirim efendim yeterlidir. Cinsellik konuşunca da müstehcen konulara girmezsen sevinirim bunlar özel konular. Özel konular sadece özel insanlarla, güven köprüleri inşa edilmişse konuşulur diyeceksin. Konuşmayı çok uzatma 5 dakika kafi. Her mesaj attığımda anında cevap verme hadi verdin diyelim. Günde bilmem kaç kez mesajlaşma. Başka işlerinle ilgilen. Seni aradığında mesaj attığında herhangi bir konuda işin gücün varsa söyle, benim işim gücüm var de müsaade iste. Böyle iki elin kandayken yazmaya çalışma. Hayatındaki en büyük önceliğin onunla konuşmakmış olduğunu düşünmesin.
Hayir bence gayet guzelsin ama bu icinede vurmali ayni zamanda Siz ne kadar alçakgonullu ağırbaşlı edepl iolursanuz o zaman hepsi çorap söküğü gibi gelir
Kimsenin sana asik olmasını bekleme sevmesinide bekleme Sabırlı ol sabret Alnina kimi yazmışsa rabbim onunla yasar ölürsün Aşık olma muhabbetine gelince 3 günlük şeyler aramayin 3 asırlık ömür arayin cocuklarina torunlarina örnek hayat bırakın 3 günlük dunya icin 3 günlük hevese kapilmayin Ve
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Hak ediyorsundur belki ama aptal gibi görünürsen adamlarin karşisinda onlar da aptal gibi davranirlar sana normal yani
Çok mu çirkinim hiç aşık olmuyorlar
Gizli sorduğun soruya verdiğim cevabin aynisi
Belki aşık olmuşlardır ama sen farketmemişsindir
Seven belli eder be
Zikip atmak istemez
Onlardan bahsetmiyorum. Belki başkaları sadece senin kalbini sevmiştir olamazmı? Hiç mi kimseyi reddetmedin
Reddetmedim
Hadi be cidden mi alla alla çok garip. Erkekli ortamlara girmiyomusun hiç
Giriyorum çirkinim diye yürüyen pek olmuyor
Neren çirkin olm
Ben beni evine davet edenlere üniversitede küfür edip engellerdim. Sen niye gidiyon?
Gitmiyorum
Heh gitme. Bir çocukla sevgili olacaksan tanıma aşamasındaysan onunla ciddi bir üslupta konuş. Telefonla konuşurken diksiyonun düzgün olsun. Böyle yaya yaya vıcık vıcık konuşma. Anlıyorum, evet, haklısın, ben sana katılmıyorum. Ben de öyle düşünmüştüm böyle. Bu şekilde değil “YHAAA NEDEN ÖYLE DİYOOOSUN, sahi mi ben o kadar güzel miyim..” bu tarz olmaz. İltifat ederlerse teşekkür ederim ya da müteşekkirim efendim yeterlidir. Cinsellik konuşunca da müstehcen konulara girmezsen sevinirim bunlar özel konular. Özel konular sadece özel insanlarla, güven köprüleri inşa edilmişse konuşulur diyeceksin. Konuşmayı çok uzatma 5 dakika kafi. Her mesaj attığımda anında cevap verme hadi verdin diyelim. Günde bilmem kaç kez mesajlaşma. Başka işlerinle ilgilen. Seni aradığında mesaj attığında herhangi bir konuda işin gücün varsa söyle, benim işim gücüm var de müsaade iste. Böyle iki elin kandayken yazmaya çalışma. Hayatındaki en büyük önceliğin onunla konuşmakmış olduğunu düşünmesin.
Evine davet ederse ben gelemem de neden derse sen bekar bir erkeksin, ben bekar bir kadınım ikimizin senim evinde yalnız kalmamız doğru olmaz de.
Bu tip erkekleri nasıl buluyorsunuz çok mu arıyorsunuz sanmıyorum onlar sizi buluyordur
Onlar buluyor
Birazda siz seçin bence hep onlar sizi seçmesin
Benim seçtiğim beni sevmiyor
işte gönül işi kolay olmuyor benimde öyle beni seçende yok seçtiğimde yok analiz etceksin gerekirse yol verceksin
Çok mu çirkinim hiç aşık olmuyorlar
Yok be profildeki kız sensen gayet güzel bir kızsın hiç haksızlık etme kendine de ama hem cinslerim arasında böyle olanları da gırla kabul etmek lazım
Dışardan bakınca çok masraflı mı duruyorsun acep
Çok mu çirkinim hiç aşık olmuyorlar
Değilsin elbette
nerede tanışıyorsun ki? o da önemli. ciddi ilişki isteyip bunu barda ararsan olmaz mesela.
Seksepalitesi cok yüksek bir kadınsın. Genelde tahrik olduklarından olabilir
Daha önce öyle bir ilişkin olsuysa demek
Ne alaka
Yüzünde öyle bir ifade var
Çok mu çirkinim hiç aşık olmuyorlar
Yaniğğ kanka aşnın çok açık saçların ince ve az ama olsun önemli olan gönül güzelliği
Polilistik over sendromum var o yüzden
Pehhh lanet bir sendrom boş ver ülkeye çirkin kızda lazım
Sana bunu yapan millete neler yapmaz kiiii
Çok mu çirkinim hiç aşık olmuyorlar
Çünkü annesiz hepsi
Çok mu çirkinim hiç aşık olmuyorlar
Hayir bence gayet guzelsin ama bu icinede vurmali ayni zamanda
Siz ne kadar alçakgonullu ağırbaşlı edepl iolursanuz o zaman hepsi çorap söküğü gibi gelir
Kimsenin sana asik olmasını bekleme sevmesinide bekleme
Sabırlı ol sabret
Alnina kimi yazmışsa rabbim onunla yasar ölürsün
Aşık olma muhabbetine gelince 3 günlük şeyler aramayin 3 asırlık ömür arayin cocuklarina torunlarina örnek hayat bırakın
3 günlük dunya icin 3 günlük hevese kapilmayin
Ve
Onemli olan dışının görünüşü degil içinin görünüşü
Ceviz disindan guzel görüksede içi boş olduktan sonra bir manası olmaz
Sevilebilirsin bence
Yok umudum
Güzelsin oyle dusunme
Güzelsem niye o... Pu muamelesi yapıyorlar
Giyim davranış konusma sekli gibi bir cok sebep seni erkekler icinde on yargıya yol açar bu yüzden olabilir seni tanimadigim icin yorum yapamicam buna
Çok mu çirkinim hiç aşık olmuyorlar
İstek attim sana bakarmisin
Takip et beni
Hayır
Çok mu çirkinim hiç aşık olmuyorlar
Evet çokk
Ciddimisin
Çok mu çirkinim hiç aşık olmuyorlar
üniversitede mi ne diyorlar
Fiziğin güzel mi?
Çok mu çirkinim hiç aşık olmuyorlar
Yüzün güzel fiziğin de güzelse neden aşık olmasınlar ki
Aşık olmuyor lar
Aşık olabilen erkeklere raslamamışsındır canm ❤️
Oluyorlar ama bana değil
Nerene aşık oluyorlar peki 🫢
Başka bir kadına aşık oluyorlar
O erkeklerde sorun vardır
Yüzün güzel fiziğin de güzelse Ben olurdum sana aşık 😘
Kaç kişiyle oldun
Çok mu çirkinim hiç aşık olmuyorlar
Kaç kişi kandırıp üstünden geçti