10 aylık bir ilişkim var. Sevgilim benden telefonunu kaçırıyordu. Başka kızlar fake hesaplardan yazıyor diye İnstagram'ını dondurup birlikte kullandığımız ortak bir hesaba geçtik. Orada telefonunun rehberinden kişiler senkronize olmuş. Eski sevgilisinin numarasını gördüm. Hemen aradım. Kız da kendisine random bir hesaptan birisinin yazdığını ve özel numaradan birisinin aradığını ve bu kişinin benim sevgilim olmasından şüphelendiğini söyledi. Ben de bunun üzerine sevgilimden telefon dökümanını aldım. Yoktu. Yani sevgilim aramamış. O sıra sevgilimin bulunduğu ilde değildim. Sonra 10 gün sonra geldim, buluştuk. Telefonuna bakacağımı söyledim, o kızın fotoğrafını sakladığından şüphelendiğim için. "Elimde bak" dedi ve 2017'den sonrasını göstermedi. Kızla da 2018'de ayrılmış. Sonra telefonunu zorla aldım ve baktım. Kızın iki tane çıplak resmi ve iki ayrı yüzünün fotoğrafı çıktı. Ondan sonra ayrıldık fakat benim içim rahat değildi. Kızı arayıp beni sevdiğini söylemesini istedim. Yapmadı. Aradan 10 ay geçti. Benden ayrıldığı için dondurduğu İnstagram'ını tekrar açmıştı. Barışmamıştık ama arada bir konuşuyorduk. Sonra hikâyelerine o kızın baktığının ss'sini attı. Ondan iki gün önce de benim yakınımdaki bir semte gelmişti, benim için geldiğini söylemişti ama ben gitmedim. Sonra bu olay olunca ondan kızı benim yanımda benim telefonumdan arayıp beni sevdiğini söylemesini istedim fakat o beni ayağına çağırdı. "Sen konuşursun, ben senin yanında olduğumu belli ederim" dedi. Ben de 2 saatlik yol çekip yanına gittim. Ben konuştum kızla, o sadece kız bana "sevgilin 6-7 ay önce sevgilime istek atmasına rağmen ben seni aramadım" dediği zaman "senin srvgilin kim, ben tanımıyorum ki" demek için telefonu benden alıp konuştu ama sevdiğini söylemedi. Ben söyledim kıza "Onur beni seviyor" diye. Bunu yapmamasındaki sebebini "böyle söylersem kızı kale alıyormuş, zorla sen söyletmişsin gibi olur" diye açıklıyor. Sizce gerçekten öyle midir? Kızı hâlâ unutamamış gibi mi görünüyor?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bu ne kadar poktan bi ilişki ya gelecegi yok bu iliskinin ayrıl gitsin.
Nedenn
Ya bôyle sacma sey mi olue cocuk seni sevmiyor bile farketmedin mi? Erkek dedigin boyle mi olur? Seninle bir iliskisi var eski sevgilisinin fotolarini sakliyor demekki sne ona yetmiyorsun, diger kiz mesaj atsa koşa koşa ona gidecek. Eski sevgilisini aratip ona artik ona seni sevmiyorum demesini istiyorsun neene boyle bir sey demesini istiyorsun bilmiyorum ama kizin pesinde o kosuyor. Onemli olan senin ona guvenmen. Baskalarina onu bunu soylemesi degil
Beni sevmiyor. 😔 Fotoğrafları "5 senelik ilişkiydi, 1-2 tane gözden kaçmış silerken diye açıkladı aslında. Peki kızın peşinden nasıl koştu? Onun hikâyelerine kız bakmış, benimki bakmamış ki.
kizi gizli hesaplardan takip etmis belki de aramistir da. Kiz hikayeye baksa nolcak umrunda degil ki kizin. Asil onemseyen snn sevgilin
Önemsediği için bana söyledi, değil mi
Bacım aslında biz insanlar yasadiklarimizin daha cok bilincinde oluruz. Eminim sen de neler oldugunun farkindasin ama kabul etmek istemiyor olabilirsin. Ama emin ol ki boyle biriyle birak sevgili olmayi yuzune bile tukurulmez
Keşke bu kadar geç anlamasaydım
Hic anlamamaktan iyidir. Umarım dogru bir karar alırsın ve pişman olmazsın
Biraz öyle gibi
Neden peki
Tecrübelerimden yararlandım 8 senelik evliyim
Unutamadığı için mi beni sevdiğini ona karşı söyleyemedi yani?
Olabilir bizde de var öyle bir durum
Nasıl?
Erkek arkadaşın da unutamamış ki
Neden böyle dediniz
Aynısı benim başıma geld
Okurken kendimi buldum
O yüzden mi o kıza karşı beni sevdiğini söylemedi?
Kesinlikle evet o kıza karşı hala içinde bişey var benim 2 yıllık ilişkim oldu erkek arkadaşım kızın çıplak fotolarını ve onunla olan fotolarını saklıyordu bir şekilde gördüm ve silmesini istedim ama o silmedi sevmiyorum ona karşı içimde bişey kalmadı dedi ve ona fake hesaptan yazdığını gördüm
Seninle kurduğum hayalleri başkasıyla yaşayamıyorum demişti kıza ve bana yüzük almıştı bunu diyen çocuk
Geçmiş olsun... Ben de okurken kendimi buldum... 🚬
İşte aynısını seninde yaşamanı istemedim yazdım cidden insana çok acı veriyor bu durum bir insan geçmişinde takılı kalmışsa ondan bi şey olmuyor o yüzden o çocuktan uzak dur sana çok zarar verir
Ama sizinki sizi o kızla konuşturmaz demek ki, benimki hikâyelerini takip ettiğini niye söyledi ki o zaman? Unutamamış olsa söylemezdi, kafam karışık
Kendini aklamak için yapıyor onu benim erkek arkadaşımda git sor onu hiç sevmedim hep ağlardı benim için diyordu ama ben gidip yazmadım tabi
Hepsi yalan bir kere kafasında bitiren insan geçmişe dair hiç bişey bırakmaz siler helede hayatında birisi varsa bu bana çok saçma geliyo
Fotoğrafların hepsi durmuyordu, 2-3 tane vardı, onu da "5 yıllık ilişkiydi, 1-2 tane gözden kaçmış silerken" diye açıklamıştı aslında
Yalan söylediğine yemin edebilirim net
Madem öyle telefonda seni sevdiğini söyleseydi kıza o zaman
😔😔
Sal gitsin biliyorum kolay değil üzülüyorsun bende çok üzülmüştüm hemde çook ama kendime ben her şeyin en iyisini hak ediyorum benim değerim bu kadar olmamalı değmeyen birisi için kendimi heba edemem dedim toparlandım sende kendine değer ver ve kendi değerinin farkına var umarım her şey gönlünce olur :)
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!