Eski sevgilim aylar sonra attığı mesajda "Kimsenin hayatına girme" dedi. Bu nasıl bir eziklik?

Kendisinin yeni bir ilişkiye başlayacağını ama benim kimsenin hayatına girmememi söylüyor. Görüldü attım tabii ki. Bunun amacı ne şimdi çok saçma bir hareket değil bu?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben ona son mesajımda "umarım benim sana veremediğim mutluluğu benden sonra hayatına girecek olanlar verir" demiştim hâlbuki. Artık kimseye güvenim kalmadı.
Eski sevgilim aylar sonra attığı mesajda "Kimsenin hayatına girme" dedi. Bu nasıl bir eziklik?
Cevapla