23 yaşındayım hiç reel bir sevgilim olmadı, çok mu şey kaçırdım?

Genelde hep sanalda görüştüm konuştum.
Hiç göz göze gelmedim, başımı omzuna koymadım, elle tutuşmadım.
Bunları yaşamamak eksiklikmi?
23 yaşındayım hiç reel bir sevgilim olmadı, çok mu şey kaçırdım?
Cevapla