Genelde hep sanalda görüştüm konuştum.
Hiç göz göze gelmedim, başımı omzuna koymadım, elle tutuşmadım.
Bunları yaşamamak eksiklikmi?
Hiç göz göze gelmedim, başımı omzuna koymadım, elle tutuşmadım.
Bunları yaşamamak eksiklikmi?
Merhaba, bence hiçbir şey kaçırmadınız yani daha önce de benzer bir şey söylemiştim böyle bir soruda. Herkes şu yaşta okulu bitirecek, şu yaşta evlenecek veya çocuk sahibi, iş sahibi olacak diye bir şey yok. Bu kadar sistemli gitmiyor insan hayatı. Nasıl ki hangimizin ne zaman öleceği belli değilse bence bu da böyle bir şey. Kendinizi bu konuda sıkmayın veya hiçbir mantıksal tutarlılığı olmayan basmakalıp fikirlerin arkasına bu kadar bağlanmayın derim. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Ben bu gibi durumlara çok eksiklik olarak bakmıyorum ayrıca yaşın henüz çok genç yani eğer 33-43 yaşındayım deseydin belki de Evet birazcık geç kalmışsın derdim sana ya da ne bileyim Evet bunları yapmalıydın derdim sana ancak yaşım çok genç ve dediğim gibi bunlar bir eksiklikle değil bana göre ömrünü boyunca da yalnız olabilirsin ve yaşın genç olduğu için henüz hemen böyle Karalar bağlamaya gerek yok bir şekilde birileriyle tanışıp konuşabilirsin ancak burada senin tavrın da önemli yani insanları erkeklere çok fazla mesafeli ve soğuk davranıyorsan veya erkeklerle çok fazla ortamlara girmiyorsan erkeklerin olduğu ortamlara girmiyorsan daha doğrusu tabii ki kimseye bulamazsın ancak bir şekilde erkeklerin olduğu ortamlara falan girersen mutlaka birini bulacağını düşünüyorum aslında mesela herhangi bir erkek bulmak da değil sevip sevebileceğim biriyle karşılaşmak
Bu hayatta aşktan daha mühim olan meseleler var. Bu nedenle sırf ilişki yaşamadın diye çok şey kaçırmış olmuyorsun. Çok şey kaçıran insanlar genelde başarı için çaba sarf etmeyen insanlardır. Sürekli evde boş boş oturan insanlardır. Gezmek, görmek, yeni deneyimler edinmek için meraklı olmayan insanlardır. Hal böyle iken bir şeyi kaçırdın diyemem. Mutluluğu sadece aşkta arama. Emin ol seni mutlu edebilecek birçok şey vardır. Aşk karşına çıkana kadar onlara yönelmeye çalış.
Bende 33 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim kız arkadaşım flörtüm olmadı hiç aşk yaşayamadım hiç sevilmedim hayatımda hiçbir kızla yakınlık kuramadım buluşamadım gençliğim hep yalnız geçti kendimi eksik hissediyorum
Cevap
23Cevap
Selamlar,
Hayır çok bir şey kaçırdığını düşünmüyorum kendi adıma. Ben de kendimden örnek verecek olursam adam akıllı ilk sevgilime 21 yaşında yapmıştım o yaşıma kadar birçok arkadaşım birçok insanla sevgili olmuşlardı. Ama ben her zaman kendi düşünceme göre doğru insanı bekledim ilk karşılaştığın insan veya ilk ilişkin doğru insan olmayabilir.
Bunda bir sıkıntı yok insanlar böyle böyle tecrübe ederek gerçek insanı hayatlarına alabiliyorlar. Sen de hiçbir şey için geç kalmış değilsin. Boşu boşuna kendini bu konuda kötü hissetmene gerek yok.
Eksik yanlari var ama inanki arti yanlari daha cok hem yasinda halen kucuk umarim hayatina giren ilk elini tutan omurluk olur senin icin ufaklik
yani küçük bir şehirdeysen ve baskıcı bir aileyi paylaşıyorsan normal. bunların tersi durum var ise ve sen sanalı seçiyorsan biraz sorun olabilir
eksiklik değil. hatta çok güzel ne yazık ki bu zamanda böyleleri kalmadı bebeğim kıymetlisin
Eksiklik değil duygularına sahip çık kendine gel devir beş para etmez kaynıyor
Değil takıntı yapma git hayatını yaşa hiç bir şey kaçırmadın
Istemen kızsın eksiklik değil artı yonlerin
Kaçırmadin yasin genç, sanada 3g yle tanışıp 4.5gyle çocuk yapan bile var takma
Evet hayat tecrüben yok çabuk kazıklanırsın
Nasıl yani
Bence eksiklik neden olmadi peki sen mi istemedn
Yani bilmiyorum hiç teklif almadım.
Şehir
Erkeklerle pek arkadaşlık kurmam sohbettim bile yoktur
Ne söyliyceksen burdan söyle
Hayat uzun takılma bunlara bak keyfine..
Emin ol eksiklik değil...
Bizim oldu da ne oldu çok şey kaybettik
Hayatını kaçırmışsın be :/
Hayır değil ama sevgililikte denmez sanala
Olur daha. biraz arkadaş ortamlarına gir
Sen bensin
Yani reelde nasıl bulunuyor anlamıyorum yani fizik özelliklede alakası yok ama olmuyor
Evet
Hayır tabiki de
keşke sevgilim olsan
Benimde olmadı
Olur daha geç değil. temas özlersin ama
Umarım olur
Olur elbet
Benimde olmadı maalesef
Hayir ne alaka
Pek sayilmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?