❗❗❗Kınamayın yargılamayın evliyim ben yorum yapar mısınız lütfen?

  • Evliyim ben, bir adam var esimin ailesinde formaliteden boşanmis borclar yuzunden, ama gönül bağı yok eminim arkadaşlar, adamla aramda cok iyi derin bir bag var, tesadüfen adamin yaylasinda altli ustlu dairelerde kaldik, davet etti bizi, esim baslarda yanimdaydi, sonra beni ve çocukları adama emanet edip 3 4 gun gitti, adamin çocukları bende uyudu, kahvalti yemekler biraradadaydik resmen aile gibi, sadece uyumaya gidiyordu evine, gezdik güldük küçük temaslar, ama asla tacizini görmedim, abisinin mezarına gittik suladim ayagim camur oldu diye ayaklarımı yikadi, ben onun güneş gözlüğünu taktim, eskiden kalan kazaklarini bana verdi çocuklar giysin diye ama bana verdi, anahtarın bizde kalmış dedim herseyim sizde kaldi dedi, daha neler neler. Esim geldi sonra, ruya gibiydi arkadaşlar ben en guzel tatili bu sene yaptim dedi, bir ara gidis gelis yaptik esimle, yollarınizi gözledim dedi, ben butun bu çabaları birileri mutlu olsun diye yapıyorum dedii, adam 43 yasinda..9 10 yildir taniyorum hep ara yanındayım maddi ve manevi yanindaydim derdi kendide arardi sonra eşlerimiz anlamaya baslayinca biraktik aramayi, bir ara esinden bosansanda arkandayim dedi alttan altta, bu zamanda böyle insan bulmak zor ben seni sevdim dedii, sise çevirmece oynadık evlendikten sonra asik oldun mu baskasina dediler kıpkırmızı oldu evet der gibi arkadaşları ayip ayip deyince utandı, begendim birinii dedi, bana bakti, bize bu basbasa kalmakl fırsatıni kader verdi galiba onu tanımış oldum cok begendim arkadaşlar, yatma kalkma yok, biz neler yaşıyoruz?
Güncellemeler
+1 yıl
Yardımm
❗❗❗Kınamayın yargılamayın evliyim ben yorum yapar mısınız lütfen?
Cevapla