Seviyorsunuz ama sevdiğiniz sizden küçük lakin çok küçük değil ama abi/abla diyor ve buna karşılık siz o efsanevi cümleyi kurdunuz mu? Abla/abi deme lazım olurum dediniz mi? :ddd

Seviyorsunuz ama sevdiğiniz sizden küçük lakin çok küçük değil ama abi/abla diyor ve buna karşılık siz o efsanevi cümleyi kurdunuz mu? Abla/abi deme lazım olurum dediniz mi? :ddd

Demedim. Müdana bile etmem demek için. Çünkü öyleleri saygıdan çok dalga geçmek için abla diyorlar. Onların seviyesine inipte enerjimi düşüremem.
Aynen enerji düşürmeye değmez
Hayır ben genelde arada gerçekten büyük bir yaş farkı olmadığı sürece abi ya da abla demiyorum bana da demesinler zaten lazım olmakla alakalı değil yaş faktörü saçma geliyor
Abi abla demeyi oldum olası sevmemisimdir. Böyle bi sözü de demedim bana diyenler olmuştu😂
İşime gelmediğinde abi abla derim bi de bazen mecburiyetten😊
Cevap
14Cevap
Hayır demedim. Ben kimseye lazım olamam.
Hayır kimseye demedim
Hiç demedim. Abla demek isteyene mani olmam. Hatta abla hitabı hoşuma gidiyor çünkü ablacan bir yapım var Tolgam yüzünden
Tolga en büyük etken
Demedimde, bi zamanlar sevdiğim kız vardı bana abi dedi bende ona "sevdiğim kız bana abi dedi"şarkısını göndermiştim😂
🤣🤣🤣
Demedim.. bana abla diyen kişilerin yürümüşlüğü var.. acizce
Bana abla deme diye dediğim insanlar var. Abla kelimesi yaşlı hissettiriyor ve kimseye dedirtmem.
Evet yaşlı hissettirme söz konusu oluyor hele teyze amca denirse tamamdır
demedim çünkü benden küçükler hiç bana abla demiyorlar.
Hayır demedim ama kendimden küçük insanlar kardeş deme lazım olur dedi :D Keyifli akşamlar..
Öyle demedim de abi demenize gerek yok dedim sadece
Hayır demedim tabii ki 😂
Her şeyin bir ilki vardır heee demedi demeyin sonra :Dd
Böyle bir şey olması imkansız ama olursa büyük konuştum derim😃
Hayat her şeye gebedir. En fazla zaten büyük konuştum der konuşmanızı hatırlar hayatınıza devam edersiniz
Öyle tabii ki ama şimdilerde kimse birbirine pek abi abla demiyor açıkçası
Özelliklede bu uygulamada çok görüyorum arada 10 , 15 yaş fark olmasına rağmen birbirine abla diyen abi diyen yok
Yok saygı sözcüğü belirten ve bildiren kelimeler tamamen literatürden ve konuşma üslubundan kalkmış durumda. Buradaki ortam eskiden iyiydi ama zamanla değişime uğradı. İşte dediğiniz gibi tipler çoğalınca ortalık kaosa dönüşmeye meyilli oldu.
Kesinlikle öyle benden büyük insanlar abi ve abla dememi istemiyorlar saygı duyuyorum ama benim öğrendiğim kültür bu değildi😅
Siz diyin sizden çıksın kabul eden eder etmeyen etmez
Evet samimiyetim varsa derim samimiyetim yoksa sizli hitap ederim
En doğrusu 😄
😅
Geyik olsun diye söylemiş liğim var
bazen geyik olarak söylenebiliyor evet
Ben kurmadım direkt boş bir alana gidip ağlamıştım sjsj
hayır genelde iliskilerde hep kucuk olan benimdir ve o cumle surekli baan söylenir nfkvnxnnxncnxnx
Demedim çok şükür 🤭😂
Evet dedim
Hayır abi diyosa abisiyim shsuahzfhsd
Hayatta demem öyle bi laf ya, büyük konuşmiyim de
İçimden dedim 🙂
Genelde içten derler :d
Demek istedim ama maçam yemedi.
aradaki yaş farkı çoksa maça yememesi normaldir
Faktör çoksa yine sıkıntı çıkar
Hayır
Terbiyesizlik. herşeyin ölçütü var
Hayır ihtiyaç duymadım ve duymam da
Hayır demedim
Dedim ama bir şey olamadık
Demedim
Dedim maalesef
dedim
Demedim😀
snxnrncnejce hayir
Yok olmadı 😏
İvit 😬
Dedim valla djdj
Hayır
demedim
Demedim 😂😂
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?