Sana olan hislerim bitti dedi sizce yeniden düzelirmi bişeyler?

Arkadaşlar bir önceki soruma bakar mısınız lütfen hikayeyi orada anlattım kısaca şimdi ise kız wp giriyor mesajima bakmıyor 5 dk konuşalım diyorum ne konuşcaz diyor normal diyorum kötü hissediyorum diyorum arkadaşça konuşalım diyorum tamam diyor ama aramıyor beni saatlerce onu bekliyorum gün boyu onu düşünüyorum 1 haftadır yemek yemiyorum uyuyamıyorum sürekli telefonla konuşmak istiyorum onu düşünmemek için bide ben calişiyorum orada söyledim zaten 1 haftadır işimi yapamıyorum 20 gün hiç şikayet gelmeyen işimde artık hergun şikayet alıyorum patronla tartışıyorum hiç halim yok hayattan hiçbir beklentim hiçbir mutluluğum yok aynı nefes alıyorum ama ölüyüm bide aynı üniversiteye gidicez normalde buna çok sevinmem gerekirken hâlâ seviniyorum bişeyler olur diye ama bana işkence gibi geliyor artık nolur yardım edin ne yapmam lazım artık dayanamıyorum biz onunla hep birlikte uyurduk saatlerce konuşurduk şimdi bana 5 dakikası bile yok ben onun uyurken nefes alışverişini dinleyip uyurdum şimdi sadece canımı yakan düşünceleri hissleri dinliyorum duvarları dinliyorum sesini dinliyorum saatlerce sabah 5 te uyuya kalıyorum artık 7 de kalkıyorum sabah kahvaltı yok günüm sigara alkol ile başlıyor kendime sakin yerler arıyorum saatlerce fotografına eski güzel konuşmalarımıza bakıp istemsizce ağlıyorum gözlerimde hiçbir beyazlık kalmadı tamamen kıpkırmızı daha sonra kalkıp işe gidiyorum çok kötü haldeyim ergende değilim 21 yaşındayım yaş arttıkça daha çok canın yanıyormuş meğer lütfen bana destek olun çok ihtiyacım var yaşamak için bir sebebim yok gibi geliyor artık DAYANAMIYORUM.

Güncellemeler
+1 yıl
Whatsapptan bana attığı sesleri dinliyorum gece boyunca
Güncellemeler
+1 yıl
her şey canımı yakıyor artık bana uyuma lütfen derdi işten çıkıp hemen seni arıycam derdi şimdi ise mesaj dahi atmıyor gidip uyuyor biz hep konuşurduk hep birlikte uyurduk uyuyamıyorum derdi bana ben onu arardım masal anlatırdım bazen sabahlardık birlikte telefon tutmaktan parmaklarım acırdı artık ama uyumamak için direnirdik saatlerce o heyecan hiç gitmezdi ama şimdi her şey bitti tek umudum onunla buluşmak o zaman belki olur sizce bir ihtimal var mı
Sana olan hislerim bitti dedi sizce yeniden düzelirmi bişeyler?
Cevapla