Güncellemeler
+1 yıl
Whatsapptan bana attığı sesleri dinliyorum gece boyunca
Güncellemeler
+1 yıl
her şey canımı yakıyor artık bana uyuma lütfen derdi işten çıkıp hemen seni arıycam derdi şimdi ise mesaj dahi atmıyor gidip uyuyor biz hep konuşurduk hep birlikte uyurduk uyuyamıyorum derdi bana ben onu arardım masal anlatırdım bazen sabahlardık birlikte telefon tutmaktan parmaklarım acırdı artık ama uyumamak için direnirdik saatlerce o heyecan hiç gitmezdi ama şimdi her şey bitti tek umudum onunla buluşmak o zaman belki olur sizce bir ihtimal var mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Dönmez eğer bunu söylediyse bitirmiştir kafasında
Hiç ihtimal yok mu görüşsek birbirimizj görsek güzel vakit geçirsek olmazmı düzelmez mi
Sanmıyorum zaten sevgi hemen bitmez zamanla biter çok daha öncesinde bitti sana daha yeni söylüyordur büyük ihtimalle
1 ayda bitebilir mi sevgi
Biter
Olmaz mı yeniden, yeniden sevmez mi beni
Ne yapabilirim lütfen bir şey söyleyin bana vazgeçmek dışında bir şey varsa eğer düzeltmek için ne yaoabilirim
Kız senden gitmiş olum unutmuş silmiş seni seni kaybetmeyi göze almış çünkü onun artık bir önemin yok istersen mal gibi git kendine zarar ver sana tekrar geri gelir mi seni sever mi sen hiç soğuduğun bir insanı esksii gibi sevebilir misin dünyada bir o yok Hint kumaşı muamelesi yapmayı kes dünyada bir sürü kız var üstelik o kızdan her anlamda daha iyi sen ben onu istiyorum falan diyecen ama o seni istemiyor işte
Olmuyor öyle ya ben onun için bitmeden önce yani hic istemedigim bir bolum yazdim ayni yerde olalım diye oda çok istiyordu 2 yildır bunun hayaliyle yaşadık bunu konuştuk hep ama vazgeçti herşeyden bunlar kolay şeyler değil ailem baskı yapıyor neden o bölüm diye ben sırf onun için oraya gitmek istedim şimdi ne yapicagimi bilmiyorum gitmek dahi istemiyorum
Kız için istemediğin bir bölüm mu yazdın bence bu sene gitme istersen ya da bilmiyorum sen bilirsin ya da git bölüm değiştir öyle yapılabiliyor bölüm veya okul değiştirebiliyorsun
10 gün sonra görüşecektik eğer böyle olmasaydı hep birlikte olucaktık aynı yerde okuycaktık beraber yolculuk yapıcaktık ama şimdj hiçbir sebebim kalmadı gitmek için yazdigim bolüm istedigim bir şey olsa belki onun icin giderim ama o bile yok çok berbat haldeyim üst üste sürekli birşeylrr yaşadım evden uzaktayım aynı zaman da hiçbirşeye hevesim yok artık
Bu kadar erken bırakırsan kendini dibe çökersin toplayamazsin kendini ama bana kalırsa bu sene gitme istemediğin bir bölümü okumak zaman kaybı olur senin için üstelik her gün onu göreceksin bu seni psikolojik olarak daha da yıpratır
Normalde birlikte yazacaktık zaten ama bu çaliştigi yerde bir kizla tanişti oda orada okuyormuş önceden ben diyordum ki şuraya gidelim burası geliyor ikimizede diye ama ondan sonra bir şey oldu tutturdu o kızın oldugu üniyi demeye bana bende dedim ki tamam aynı yerde olalım yeter 24 tercihim hepsini o üniyi yaptım çıktı ikimizede ama bir anlamı yok artik
orada sevgilisi olucak belki benimle kurduğu hayalleri bir başkasıyla yaşıycak ya o kadar ağır ki kaldıramıyorum gerçekten ya
Sen iyice bir düşün taşın karar ver bana kalırsa bu süreçte kızdan kendin vazgeemeye çalış kızı unutmaya çalış arama onu bakma görme bunu gerçekten işte ama onu sevmek şu an sana fayda getirmez düşün taşın kendini topla bir
Yani olabilir belki de çoktan ordan biri vardır bilmiyorum üniversitede değişiyor insnalar
Ama hâla görüşmeyi kabul ediyor 2 gün falan beraber olucaz eğer olursa bu nasip olursa eğer tek umudum bu düzelir diye bekliyorum ama emin olamıyorum ne yapacagimi bilmiyorum
Ben eylülde eve dönücem işi bırakıp onunla görüşcez sizce hiç ihtimal yok mu eğer görüşürsek