Yine tartıştık, artık bıktığını söyledi, herşey bitti mi sizce arkadaşlar?

sevgilimle tartıştık 2 haftadır sorun çıkaran benim oda ses çıkarmadıkça üstüne iyce gttim ve artık hiç knşmamaya başladı bende son knşmamı yapıp hattımı krdim ve sabah eşyalarımı almak için aradım knstuk ve yine tartıştık artık bıktığını syledi ayrıldığımıza şu son knşmamıza kadar inanmamışım meğersem beni sevmediğini istemediğini sylemesini istedim istemiyrm dedi sadce sevmiyrm diyemedi ve tlfnu kapattık.tekrar aramam gerekti mecburdum yine tlfnu açtı istemeyen adam o tlfnu niye acar herşey bitmiş olamaz değil mi daha dün akşam bitti mi yani dediğimde hayr sadce boğuldum artık süre ver bana kendime geliyim dedi sizce herşey bittimi faceden silmemiş tlfnlarımı açıyr hala
Güncellemeler
+1 yıl
duzeltmelerı yapamadan yayınlandı arkadaslar kusura bakmayın cumleler bozuk olabılır
Güncellemeler
+1 yıl
yarın esyalarını gonderıyrm bırısıyle derse ne dıycem bn tamam mı :( nasıl gerı kzanabılırım sevdıgım adamı askımı bırtanemı :(((( yardım edın arkadaslar
Güncellemeler
+1 yıl
hala faceden sılmemıs bnı bu bır umut mudur herseyı bıtrmedıgıne dahir
Yine tartıştık, artık bıktığını söyledi, herşey bitti mi sizce arkadaşlar?
Cevapla