Yasadigim durumu yaşayan var mi sizin hikayenizi merak ediyorum?

Merhaba. Öncelikle lutfen beni yargilamadan okuyun ve yorum yapin. 2 bucuk senelik iliski yasadigim kisiyle 2 aydir evliyim. Onu cok severek ve zorluklari aşarak evlendim. Eşim hayatima girmeden once bende derin yaralar birakan iki iliskim oldu. Birini kisa sure konusmus olmamiza ragmen beni aldattiktan sonra atlatmam cok ama cok zor oldu. Kendine aşik edip beni aldatmisti. O iliskimden sonra eşim hayatima girdi ve yaralarimi sardi onu her seyden cok sevdim. Aldatildigim iliskimden önce beraber oldugum kişi ise gözü disarda biriydi, sevgisini pek gostermezdi. Beni sevsin diye cok ugrasirdim niyetim evlilikti ama o zamanlar istemezdi. Bu bahsettigim kisi ben nişanliyken ve evlendikten sonra bana mesaj atip hala beni sevdigini soyledi. Hicbir sekilde karsilik vermedim. Fakat boyle yaptiginda eski günleri ve acılarimi hatirlatti bana. İki iliskimde de yarim kalmıslık hissi yaşadim. Simdi sorarsaniz o zaman neden evlendin diye, Allah şahit eşimi kimseye degismem. Başta aldatilmanin acısını yeni yeni atlatiyordum. O zamanlarda girdi hayatima. Ona aşik olarak evlendim. Ama yaşadigim kötü tecrubeler derin yara birakmis olmali ki geri dönmeye kalktiklarinda anılarimi canlandiriyorlar. Siz boyle bir sey yasadiniz mi evli veya bekarken? Sizce bu hislerimle eşime haksizlik mi ediyorum?

Yasadigim durumu yaşayan var mi sizin hikayenizi merak ediyorum?
Cevapla