Sıcaktan uyurken sarılamıyoruz ve sırf sarılalım diye eşim klima aldı. Sizce delirdi mi?

Uyurken sıcak diye sarilamiyoruz sıkıyor baya eşimde sırf bu yüzden klima aldı sarılarak uyumak için. Sizce delirdi mi yoksa çok mu aşık?
Sıcaktan uyurken sarılamıyoruz ve sırf sarılalım diye eşim klima aldı. Sizce delirdi mi?
Cevapla