Saygı duyarım lakin b... çıkarmak diye buna denir. Bu kadar kaldırmayın insanların totosunu, sevmek bazen gözlerine baktığında orada kaybolmaktır. İlla sakalını biryerlere kondurmak değildir. Sevginin miktarı böyle şeyler ile ölçülmez. O sakal kondurmuştur, başkası böbreğini vermiştir. Kıyaslar ile ölçmeyin şunu
Yüzüklerin içine sadece normal baş harfleri de yazilabilirdi. Ama onlar kendilerinden bir parçayı birbirlerinin yüzüğüne koymuşlar. Benim tercih edebileceğim bir şey değil maalesef. Ama kendileri böyle uygun görmüş , mutlu olsunlar.
Düşünce olarak guzel olabilir romantik, özel falan ona ait bisey ama bunun kıl olmasinin gerçeğinin șoku o romantiklige gölge düşürüyor. Ha sadece sac olsa bi nebze anlarim da sakal ne abi sjsjsj
Eskiden çok eskiden köylerde kizlar sevdiklerine sacini kesip verirlermis o daha masum daha özel hos bunun yaninda
Birincisi bu cok iğrenç. İkincisi geç ergenlik yasadiklarini düşünüyorum. Üçüncüsü vucut atıklarınin dogaya birakilmasi gerekir. Bu durum insan uzerinde ölü enerjisi taşımaktir. Kesinlikle ağırlık yapar negatiftir.
Adamda da kadinda da belli ki kil cok var adamin ellerinde ki killarla kadinin parmaklarinda ki gozenekler derken , arap bol bulunca kicina surermis hesabi yaptilar herhalde hahaha
Adamın parmak kıllarını da zayi etmesin bence onları da kolye, bileklik falan yaptırıp paha biçilemez hale getirebilir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Muhtemelen her iki yuzukteki kil da yuzugu yapan ustanın döt kılıdır😂 milletin kiliyla mi ugrasacam nerden anlicaklar bee diyip elini daldirip cartt diye bi tutam cikarmistir. Terli olunca daha rahat calisiyorlarmis hem😨