Cok iyi anlaşiyorduk ama ötesi yok olmadi da ama hoşlanmış olabilir miyim?

Eşimden kesinlikle onun icin vazgecmem vazgecmedimde bundan cok eminim cünkü o kişiyle görüşmüyorum... ve hep sınırlarimi koydum iş arkadaşima... ama benim sorum ondan hoşlanmiş olabilirmiyim... cokiyi anlaşiyorduk ama ötesi yok olmadida...

Cok iyi anlaşiyorduk ama ötesi yok olmadi da ama hoşlanmış olabilir miyim?
Cevapla