4 Senelik sevğilisi varmış bunu benden gizledi. İki ay benimle yazıştı sonra beni blocklayıp aynı gün evlilik teklifi?

Kendisi Küçüklüğümden beri tanıdım biri ve saten her yerde gördüğüm biriydi. O benim ailemi bilir bende onunkini. Ve hep bakışırdık ederdik küçükten beri ama hiç bir zaman yazmamıştı bana bende saten sevğilisi olduğundan uzak duruyordum. Sonra bu beni eklemişti aylar önçesi ve ben bunu aylarça geri eklemedim sonra ona rağmen birgün bana yazdı bende öylelikle geri ekledim ve çok normal bir şekilde yazışmaya başladık buluştuk etik gitim ortamlara gelmeye başladı. Ve okadar yakışıklı erkek içinde neden onla konuştumu falan sordu bana. Hakkımda herşeyi bilmek istedi. Sonra bana çokça iltifatlar etmeye başladı beni kızkanmaya başladı giydiklerime laf atmaya. Sonra hep kedinden bana resimler atmaya başladı ve açıkça beni etkiliemek ve benden İltifatın başka olduğunu söyledi ve kalpler atı benimde resimlerimi falan odan başkasını görmesini istemdiğini söyledi. Sonra saten aynı Memelekten olduğumuzdan izindede denk geldik etik her gün ama ailemiz yanımızda olduğundan buluşamadık ama hep millet baktığı için rahatsız oluyordu. Hep diyordu öyle giyme millet görüyor ben göremiyorum diye ama bana açıkça seni seviyorum hiç demedi. Sonra birden bana soğuk davranmaya başladı. Bana hep elini salasan ellisi diyordu. Hiç bir kızın peşinde bukadar koşulduğnu falan görmedim diyordu. Yani bir kaç kere bana iltifat edenlere şahit oldu nummeramı falan isteyenlere. Yani almayada auvkatlık okuyorum ve kedimi beyenmiş gibide olmasın ama çirkin biri değlim fiziğim flnda saten baya düzğün oda bunun başıdan beri farkındaydı ama oda benim gözümde okumasa etmesede en özel en yakışıklı erkek olmuştu odan çiden çok hoşlanmaya başlamıştım ve hala unutamiyorum. Ben ona okulum bitmede daha evlilik düşünmüyorum demiştim oda bir iki seneye evlenmek istediğini söylemişti. İzinden almanyaya geri döndümüz gün bana başkasıyla tanışdığnı söyledi ve İsimini flnda saten uydurdu öyleliklede beni blockladı. Ben tabi aynı çevreden oldumuzuzdan bunun nışanlaçak olduğunu duydum ve daha fazla araştırıp beni blockladı gün o dört senelik sevgilisine evlilik teklifi yaptı resimleri gördüm ve bana başından beri yalan söylediğni ayrılırken bile bana dorğuları demediğni ögrendim. Bana seni bir arkadaşaım olarak gördüyordum dedi ama çiden kim arkadaşına böyle davranırki resmen gönül eğledirmiş oldu kedini tatmin etmek için. Ve o dört senelik sevgiliside almayanın satendiyer uçundan yani kim bilir nasıl tanıştılar doğru dürüst mesleği flnda yok kızın çokda güzel bir kızda değil ama aile zoruylada olamaz çünki aynı memelekten bile değiler. Kız sadeçe tesettürlü biri ben ise baya açık şaçık giynen biriyim ama bana sormuştu koçan için değişirmisin diye ve değişirimde dedim saten. Yani çiden anlam vermiyorum bana neden yalan söyledi basından beri benle neden oynadı neden kedinden etkilemek istedi çidi düşündü biri olduğnu neden gizledi benden ve daha son güne kadar neden bana yazıyordu?

4 Senelik sevğilisi varmış bunu benden gizledi. İki ay benimle yazıştı sonra beni blocklayıp aynı gün evlilik teklifi?
Cevapla