Her bakımdan uyuşuyoruz ama benden 8 yaş büyük. Çevrem tuhaf karşıladı, sizce çok mu yaş farkı?

Biriyle yeni tanıştık her bakımdan çok uyumlu gözüküyoruz bir sıkıntı yok yani. Ama benden 8 yaş büyük. Çevrem biraz tuhaf baktı bu duruma. Sizce çok mu fazla bu yaş farkı?

Her bakımdan uyuşuyoruz ama benden 8 yaş büyük. Çevrem tuhaf karşıladı, sizce çok mu yaş farkı?
Cevapla