Sevgilim benim için hiç özel bir şey yapmıyor. Ne yapabilirim?

Arkadaşlar selam. Öncelikle lütfen yorumlara hemen, ayrıl falan yazmayın. Sevgilimi seviyorum ayrılmak istemiyorum ama bazen kendimi cok değersiz hissediyorum. 2 yıllık bir ilişkimiz var ancak bana kendimi değerli hissettirecek hiçbir şey yapmıyo. Yani bu konuların lafını yapmayı sevmem ama bana ucuz da olsa hiçbir şey almıyo , iltifat etmiyo, sürpriz yapıp bir gün yanıma gelmiyo. Ne bileyim boyle şeyleri istiyorum yani beni düşündüğünü değer verdiğini görmek istiyorum. Sevdiğini biliyorum ancak ilişkimiz bu şekilde cok normal oluyo. Bilmiyorum üzülüyorum bu duruma gidip söylenmez de bir anlamı kalmaz yani.
Sevgilim benim için hiç özel bir şey yapmıyor. Ne yapabilirim?
Cevapla