Ben kötü bir şey demiyorum kimin kaşar olduğunu görmek istiyor isen Sorduğun soruya bir bak Yarrrrrrrrrrrrr🤣🤣🤣 Sen şimdi bunu da anlamamışsındır Mars'tan geldin
Ben tıp okudugum için önce yararlı yeri varsa veya kaniyan yeri varsa bakarım sonra nabizini kontrol edip ayaklarını kalp hizasına kaldırıp beklerdim asla ama asla onu uyamdirmaya çalışmadım çünkü bu çok tehlikeli bir durum , yani eğer sadece bayilmissa öyle yaparım hastalığı falan varsa değişir
Kalp krizi geçirmiş olabilir hemen müdahale ederim kalp mesajı yaprdim her 3 sn de bir kez , veya tansiyonu falan , şekeri falan hemen ağizina şeker koyar beklerdim
Unide arkadaşım kollarıma bayilmisti dolmuşta kucakladım cukardim kolonya koklattim uyanır gibi oldu oturttum biyere sonra tekrar bayıldı biraz daha kolonya koklattim kendine geldi
Bilmiyorum , bana aşık değer veriyor , göz teması falan gülümsemeler. , gülüşümu yakalmak için can atıyor gülerken ağzımı ellimle kapayigim için göremiyor 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Dilini yutmus mu bakarim
Basini carpmis mi dikkat ederim
Yere uzandirir ayaklarinin altina bisi korum
Suyla yuzunu islatir ayiltmaya calisiriim
Yakinda amonyak bulabilcegim nokta varsa alirim yoksada kolonyagi ararim snrada koklarir ayiltirim
Arkadaşlar emin olun bu soruyu soran vatandaş erkek dikkat ediyorum Sabahtan beri garip garip sorular soruyor fake top
Yoo walla kızım 😅
Seni bulacağım oğlum ne garip insansın yüzüne karşı söylüyoruz artık ya topik
Walla kızım inanmicaksan inanma
Sorduğun soruyu Hiç okuyor musun bayılsa ne yaparız Sence ne yaparız Sen söyle hadi
Bir bayan olarak Buna cevap ver hadi
Müdahale edeceksin yardım edeceksi , hem sana noluyor 🤣
Işte tipik bir deli etmeyeceksin yanlış müdahalede bulunabilirsin arayacaksın 112'yi gelecek bu kadar
Araba yolda bozulduğu zaman Arabayı tamir edebiliyor musun Demir parçası olsa da karşındaki kişi bayılan bir kız
Harbi diyorum yanımda olsaydın şu senin bahsettiğin konuyu burada tiyatro oynasaydık ama iki kişilik Sen ve Ben sen bayılan olacaksın
Abi ne diyon ya 🤣🤣🤣 ben bayıldığım için ve bı erkek tuhaf davrandigi için bu soruyu sordum Allah aşkına neyin kafasini yaşıyorsun sen
Inşallah öyledir kadınlardan dönen yok günümüzde sadece bir kişi ama erkeklerden dönen çok sayamam sayısını Allah'la senin Anam da
Aranda
Abi şüphen varsa soruya yanıt yazmasaydin ya
Beni 3 gündür buradayım Sen Sorduğun soruya bak bir erkeğin ne yapacağını bilmiyorsan zaten yaşamazsın
Sen 3 gün burdaysan ben tam 2 yıldır burdayım tm mi yavrum...
Yavrum derken?
Sen gizli olduğun için bu kadar serbest konuşuyorsun değil mi mahallede yan yana otursak bana böyle demezsin
Tamam senin bildiğin yoldan gidelim Sıkıntı
Kasiniyorsun sen hayırdır?
Hayır şer nasip kısmetle işimiz olmaz Sen dürttün ben de kaşırım canın sıkılmasın yani
Yok yan yana olaxakmksisz da neymisde hayırdır lan , pi.. s
Gerçi senin gibi çoluk çocukla da olmaz Böyle şeyler hem ayıp Hem bana yakışmaz Mutlu Olamam
Sana İlla böyle konuşalım ki anlamamazlıktan gelmeyesin
Soruma cevap vermeyebilirsin seni zorlayan var mı
Ne oldu içindeki topik mi çıktı lan top
Pis , kasiniyorsun sen kaşar
Sen Ayık ol herkes Ayık zaten kafana takma geçer
Neyse seviyeine inmek hiç bana gire değil köpek gibi havlaya bilirsin ok mi
Ben miyim kaşar sorduğun soruya bir baksana kimin olduğu belli bayılsam Ne yaparsınız mal
İstediğini söyle , hatta sabaha dar havla serbestsin
Ben kötü bir şey demiyorum kimin kaşar olduğunu görmek istiyor isen Sorduğun soruya bir bak Yarrrrrrrrrrrrr🤣🤣🤣 Sen şimdi bunu da anlamamışsındır Mars'tan geldin
Havla beybi havla
Sabaha kadar havlayabilirsin hiç sıkıntı yok
Gördünüz top olmasa Bana beybi der mi
De hadi git evine bu saatlerde gezme git uyu Sütünü iç Ben senin gibi bebekleri çok dolandırdım elimde merak etme 0-7 yaş grubu
Bebek olmasaydin dolandirlimazdin 😂😂😂, ayrıca yaşım 30 haklısın da. Bebekler herkesi bebek sanar da
Dolandırılmak derken öyle bir şey yok Ben senin gibi mal mıyım
Ne belli , ama biliyor musun kesin %99,9 malsindir
Sen önümde bir bayıl görürsün malı
Aman aman aman napabilrsin ki çocuksun sen dah 😂😂😂bebek
Canım sıkılıyor değil mi onun için uğraşıyorsun benimle
Sen kaşındın
Bak doğruya doğru sen benden hızlısın ben seni tatmin edemem bırak peşimi
Doğru yere bayılmasını rica ederim. Kişisel alanıma giremez. Ama önümde bayılırsa, yapabileceğim ilk müdahaleyi yapar ve sağlık kuruluşuna götürürüm.
bayılan bir insana yapılacak ilk müdahale kişinin ayaklarını kalp hizasından yukarı kaldırmak
ve hemen ambulansı aramak
nasi bi bakis? oylesine baktiysa umursamam ama dikkat edip mimik vs ima ederse tahrik olurum. hazir hale getiririm ki gorsun yiyecegi naneyi
Benden önce davranan amsalaklar olur, onlar düşünsün. Kendimi riske atamam
Senin aklından ne geçiyordu sorarken ne yaparlar sence?
Okulda bayılmıştım çocuk aşırı gerilmiş ve korkmuştu didiklerine göre😂
Sevdiğin çocuk bayılsa yardım çağırdın diyelim yardim gelene kadar ne yaparsın?
Ben tıp okudugum için önce yararlı yeri varsa veya kaniyan yeri varsa bakarım sonra nabizini kontrol edip ayaklarını kalp hizasına kaldırıp beklerdim asla ama asla onu uyamdirmaya çalışmadım çünkü bu çok tehlikeli bir durum , yani eğer sadece bayilmissa öyle yaparım hastalığı falan varsa değişir
Hastalığı varsa nasıl değişir ne olabilir
Kalp krizi geçirmiş olabilir hemen müdahale ederim kalp mesajı yaprdim her 3 sn de bir kez , veya tansiyonu falan , şekeri falan hemen ağizina şeker koyar beklerdim
Ben öpersin falan sanmıştım 😂
Yok be opmekle geçmiyor 🤣🤣🤣🤣
Sevdiğim kız olsa öperdim ben belki fırsattan istifade 😄
Hahahahah o sensin canım , o öyle yapma hakkına sahip değildir
:) Yok ya yapmam ben de o an
Nefesini kontrol ederim kalbini dinlerim sonra ilk yardım gerekiyorsa yapıp ambulansı ararım
2 tokat çat çat
Suni teneffüs yaparıım hemde seve sevee sjs
Sağlıkçıyım gerekeni yaparım 😂
Hahhaha napican😂
Nabzını kontrol ederim göz bebeklerine bakarım vücut sıcaklığı ve nefes alışverişine
Bilinci kapalı mı en önemlisi o 😅
Tabi her türlü tetkik yapılmalı 😂
Hahahaha tabi bide bayılan kişi ayıltmayi çalışanlar da var iyi ki o erkek tıp okumus beni ayiltmadi 😅😅😅
😂😂🤣 pandemide uzaktan eğitim alınca ben 😂
He he 😂😂😂
😂😂
Yani insanlık namına 112 yi ararım
Yardım etmeye çalışırım ambulans ararim
Görmemezlikten gelirim umursamam
Hicbisey bakabilir
Unide arkadaşım kollarıma bayilmisti dolmuşta kucakladım cukardim kolonya koklattim uyanır gibi oldu oturttum biyere sonra tekrar bayıldı biraz daha kolonya koklattim kendine geldi
Bu çok tehlikeli bir şey sakin böyle davranmayın bayilana , hatta müdahale edecek durmunda değilseniz bile bırakın kendi kendini ayilana kadar
Niye bişey koklamanin tehlikesi ne
Bilmem kaç senelik tıbbın bilmeyip senin bildigin şey ne
Tehlikeli diye biliyorum , bayılan kişiy kolonya veya soğan koklarmak bayılan kisnin epilepsi nöbetini geçirmez aksine nefes almasını engeller...
Hani sağlıkçı bunu önerdi peki😂😂
Sana büyük boş yapmış o 😂
Kim😂😂
Sana bunu diyen 😂
Hangi sağlıkçı bunu önerdi peki dedim
😂😂😂😂
☝️☝️ burdaki 😂
Hiçte değil eğer yanlışsa bu yaşıma kadar doktor kalmazdim 😂😂😂 napaesak yapalım hurafelerle baş gelmiyoruz maalesef 🤣
Aaa hala mesleginizde misiniz 🤣🤣🤣
Ne yapdigim bende bilmiyorum okuyorum çalışıyorum vs vs değişik biraz durum
Ne oluyorsun,
Okuyorsun
😂😂 elektrik elektronik mühendisliği. Doktor falan değilim ama çevremde çok var hiç böyle bişey duymadım garibime geldi
Yoo istersen araştır bak , veya çevrende doktor varsa sor , biz bunu uygulamalı bı şeklide dersini aldık 😊😊😊, bişe diyecem. O kız neden bayıldı ki?🤣
Pandemi zamanıydı dolmuş çok doluydu büyük ihtimal nefes alamadığı için bayıldı sağlık sorunu yoktu cunki
Hmm olabilir çok rastladığımız bı durum hele ki pandemide🤦🤦🤦
Ben çok rastlamadım ilk defa başıma geldi 😂 korkmuştum baya
Sevgilin miydi?😂
O çocuk sağlıkçı olduğu halda bende bayıldığım da çok korkmuştu 😂😂😂korkaksizin yahu😂
Sevgilim değildi uzun süredir sevgilim yok arkadaşımdı 😂
Hhhh peki peki 😂
Uyandı konustu geri gitti ama uyandığını da hatırlamıyordu 😂 bide yağmur yagiyordu sırıl sıklam olmuştuk zjzjd
Hhhh romantik an. 😂😂😂😂 Uyandığında ne diyordu ben şey demişim acıktım dedim 😂😂😂😂
Bazen nedensiz yere bayiluoruz walla hastane hiç ama hiç göründüğü kadar kolay değil walla 😂🤔😪
Neredeyim ben nereye geldik demişti 😂😂
Biliyorum çok sağlıkci tanıdığım var stresi çok zor ya
Hahahahha , hele ameliyathanelerde hiç sorma öyle başımız dönüyor ki.🤦🤦🤦🤦
Allah kolaylık versin zor iş
Teşekkürler , bı daha bayılan olursa kolonya koklatma😂😂😂👍
Tamam tokatlicam djdjdjd
Olmaz😂😂🤦
Ya neden nedennn 😂
Boş ver sen bizi ara😂😂😂
Numaranı ver sjsjdj
112 😂😂🤦
Bu olmadı bak 😂😂
Soguk kanli olup gereken prosedürleri uygularım
Okulda bayılmıştım çocuk aşırı gerilmiş ve korkmuştu neden sence ve o beni taşımıştı?
Belki bisiler hissediyordur ya da değer veriyordur arkadaş olarak :)
Bilmiyorum , bana aşık değer veriyor , göz teması falan gülümsemeler. , gülüşümu yakalmak için can atıyor gülerken ağzımı ellimle kapayigim için göremiyor 😂
Aşırı
Ne güzel işte seninde gönlün var ise olsun bu is ardından kutlama yaparız
Soru şu ki ben hoşlanmıyorum , çünkü evli
Yanaşmıyorum hiç
Hmmm o zaman uzak, durman mantıklı ahlaklı bi davranış sevindim buna desene yine bize kaldın :)
Off bana ne ya sonra daha da şey yapar yüz vermek istemiyorum yazık karısına
Karar senin samimi kadın :)
Walla bende bı kadına bu durum bana olmasını hiç istemem , düşün çocuğu da varmış
Tokatlarım
112 yi ararim
Ayıltmaya çalışırım
Ayıltırım
911 ararım
Elimden geleni 🤣
Yardım çağırırım