Hayatta başınıza gelen ölüm dışında en üzücü olay nedir?

Hepimiz için bir kişi vardır ki en büyük pişmanlık olur kendileri bize verdiği zarardan sonra farkına vardığımız üzere... Ben bir adamı çok sevdim çok zor zamanlarında maddi manevi destek oldum... Defalarca kez gitmek istedi ben onun iyi bir adam olduğuna inandığım için izin vermemek adına her şeyi yaptım.. Belli bir zaman sonra bana zarar verdiğini düşündüğüm için ondan uzun bir süre ayrı kaldım. Bu süre içinde beni sevdiğine aptal gibi inandım. Aylar sonra ona yazmak zorunda kaldım maddi bir konuyla alakalı sağlık ile ilgili ama bana geri dönüşü intikam almak ile oldu... Ve beni aslında hiç sevmediğini itiraf etti...
Hayatta başınıza gelen ölüm dışında en üzücü olay nedir?
Cevapla