
Küçükken üzerime tüplü televizyon düşürmüştüm. Nasıl becerdim bilmiyorum! 😂 Bayılmışım ve uyandığımda hemen hastaneye götürdüler. İğne yaptılar, çok acıtmıştı. Röntgen çekildi. Hastaneden bir şeyler aldılar yemem için, ablam "Sen onları ye" Gece saat 12'ye kadar uyumamam gerektiğini söylediler, tedbir amaçlı. Uykusuzluktan kıvranıyordum, ama sonunda vakit gelince uyuyabildim. Sabah uyandığımda, "Nerede bana alınan şeyler?" diye ağladım. Dayanamadılar gidip bana bir sürü abur cubur almışlar. O an ne kadar sevindiğimi hatırlıyorum, ama tüm yaşananları, ağrılarımı adeta unutmuştum. Kızım başına ne işler gelmiş sen daha cips, çikolata peşindesin🤣
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru 😎
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer