Başınıza gelen en trajikomik olay ne?

Başınıza gelen en trajikomik olay ne?

Küçükken üzerime tüplü televizyon düşürmüştüm. Nasıl becerdim bilmiyorum! 😂 Bayılmışım ve uyandığımda hemen hastaneye götürdüler. İğne yaptılar, çok acıtmıştı. Röntgen çekildi. Hastaneden bir şeyler aldılar yemem için, ablam "Sen onları ye" Gece saat 12'ye kadar uyumamam gerektiğini söylediler, tedbir amaçlı. Uykusuzluktan kıvranıyordum, ama sonunda vakit gelince uyuyabildim. Sabah uyandığımda, "Nerede bana alınan şeyler?" diye ağladım. Dayanamadılar gidip bana bir sürü abur cubur almışlar. O an ne kadar sevindiğimi hatırlıyorum, ama tüm yaşananları, ağrılarımı adeta unutmuştum. Kızım başına ne işler gelmiş sen daha cips, çikolata peşindesin🤣

Güncellemeler
1 yıl
Süper soru 😎
Başınıza gelen en trajikomik olay ne?
Cevapla