27 yaşına gelmiş bir doktorum. Hala yalnızım çevrem hep evlenirken, çok takmıyorum belki ama moralim bozuluyor. Napmalıyım?

Sonunda bu siteye girip sorayım dedim. Bu işlerden anlamam böyle girişimlerim de yok. Merak ediyor insan zamanla acaba ben de biriyle beraber olabilir miyim diye. Ne düşünüyorsunuz?

27 yaşına gelmiş bir doktorum. Hala yalnızım çevrem hep evlenirken, çok takmıyorum belki ama moralim bozuluyor. Napmalıyım?
Cevapla