Eşimin davranışları çok üzgünüm kim haklı lütfen yardımcı olun 😔?

Eşim yoğun çalışıyor kendi dükkanları zaten geç çıktığı için haftanın 3 günü iş çıkışı arkadaşlarıyla buluşuyor zaten 21:30 da çıkıyor 12 ye kadar bazen 1 de geliyor. diyorum abartma 1 ne 12 de gel. Ben yoğun çalıştığı için bunaldın istemiyorum buluşsun diyorum ama oda saati abartıp sonra zaten çok geç çıkıyorum diyor. Her neyse konuya gelecek olursak zaten kendi çıkma gününde çıkıyor benimle olduğu günlerde vakit 3-4 saat vakit geçiriyoruz başlıyor gideyim çocuklarla bi çay içeyim yani benimle olduğu günlerde bile o arkadaşlarının yanına gine gitmek istiyor tartıştık bu sefer ben bunalıyorum iş dıkıntıları oluyor şöyle böyle dedi. Ya sıkıntıları arkadaşlarınla mı çözüyorsun ben eşinim sonuçta bunalımını onlar mı götürüyor ne olur kim haklı bana bişey deyin ( bu arada aldatıyordur demeyin öyle bi durum yok ama benden mi soğumuş senle alakası yok diyor ama çok üzgünüm

Eşimin davranışları çok üzgünüm kim haklı lütfen yardımcı olun 😔?
Cevapla