Sizce yazmalı mıyım? Gerek var mı yok mu değil? Sizce gururumdan önemli mi değil mi?

Eski erkek arkadaşımla iki kez çıktık ikincisinde saygısızca bitirdik yani sen böyleydin sen böylesin şeklinde aldatılma falan yok ortada. Ben bitirdim ama soğukluk vardı. Baya birkaç ay hiç iletişime geçmedi ayrıldıktan sonra ama beni hep stalklıyordu hesabım açık instagramda hikayelerime bakıyordu. Benim de umrum değil özlesin merak etsin. Kendi kaybeder bakıp kudursun modundayım ama öyle düz hikaye atıyorum kendimi de atmıyorum. Neyse bu bana istek attı ben de kabul ettim. Gene de içimde kalan şeyler var. Hiçbir yazıyım ediyim yok (ben onla asla iletişime geçmedim ayrıldığımızdan beri) o istek attı daha yeni oluyor ama bana da asla bir şey yazmıyor. Sizce ben yazmalı mıyım? Yani zaten çevrelerimiz çok aynı değil. Ona rastlamadım şuana kadar hiçbir yerde. Yazsam çok bir şey kaybetmem gibi. Ama aşırı gurur yapıyorum bu konuda. Hani ben sana hala varım gibi imaj da çizmek istemiyorum. Havalanmasın. Çünkü o öyle düşünebilen biri. Hani 10 yıl geçse o 10 yıl gene içimde kalır söylemem hislerimi dışardan gözle baksanız, kız unutmuş diyeceğiniz kadar da kimseye anlatmam kendi içime atarım. Son radde arkadaşlarıma sordum hatta bu durumu. Daha çok inat ve gurur var gereksiz bende. Acaba diyorum o şöyle düşünüyor olabilir mi? Hani ben bir adım attım istek attım, sen de mesaj at. Bu arada arkadaşlarım hiç şans verme modunda çünkü değerimi bilecek onca kişi varken ona şans vermek istiyorum. Değer derken ona yaptıklarım şu kısa zamanlarımızda bile insanlar duyunca şaşırıyor. Millet 1 yıllık sevgilisine bu kadar değer vermiyor diyorlar. Hatta benim böyle şeyler yaptığımı duyduklarında ona yani sen ne temiz kalplisin ne kadar düşünmüşsün onu sevmişsin diyorlar. Ve çocuk her an hani ben arkadaş kalmak için istek attım ya da takip etmek istedim edemez miyim diyebilecek kafada. Hani o da gururlu olduğundan hislerini sen açana kadar açmaz o da biraz havalı hani istese de tekrar denemeyi R yapar şaşar kalırsın. O yüzden mesaj atsam da ne yazacağımı tam bilemiyorum. Hani ne çok seni istiyorum imajı olsun ne de hani naptın görüşmeyeli gibi olsun. Önerisi olan yazabilirse süper olur. Ama aynı zamanda yazmalı mıyım? Şimdiden teşekkürler bu destanımı okuyanlara

Sizce yazmalı mıyım? Gerek var mı yok mu değil? Sizce gururumdan önemli mi değil mi?
Cevapla