İki ay sonra flörtleştiğim çoçuk bana tekrardan yazdı, sizce geri yazmalımıyım?

Öyle veda etmeden konuşmayı kestik ama ikimizde takipten çıkarmadık birbirimizi.
Az önce bana yazdı seni rüyamda gördüm diye, sizce geri yazmalımıyım yazarsam da ne yazabilirim?

İki ay sonra flörtleştiğim çoçuk bana tekrardan yazdı, sizce geri yazmalımıyım?
Cevapla