- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle erkekler genelde kendini bir günde belli etmiyor yani mutlaka ilk maaşlar da vardı böyle istekleri hareketleri ancak insan o anın heyecanı ile çok fazla fark edemiyor belki sen de fark edememiş olabilirsin
Bir de böyle erkekler gerçekten değişmiyor yani bir erkek bu kadar baskıcıyken bir anda rahat olmuyor o da hiçbir zaman değişmeyecek ancak belki evlendikten yıllar yıllar sonra çok ufak bir şekilde değişebilir bunun için de o kadar sabretmen gerekmiyor diye düşünüyorum yani onun değişeceğini falan düşünme veya sana istediğini yap dediğinde inanma kesinlikle
İşini gücünü eline almış yaşını başını almış bir kadınsın hiç daha böyle biriyle vakit kaybetme sana tavsiyem en kısa sürede ayrıl çünkü bugün başını kapatmanı isteyen yarın evden çıkma der başka konularda sana ağırlık koymaya çalışırım seni manipül etmeye seni baskı altına almaya çalışır Her şey sadece kapanmak veya çalışmamak da değil ki bana göre bunlar da hafife alınacak şeyler değil gayet büyük şeyler bir kadının kapanıp açılması veya işini bırakması tekrar çalışması21 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için🤍 1 haftadır kendisiyle konuşmuyoruz yazıp yazıp duruyor zaten barışmayacaktım çünkü artık ailesine sokmaya çalışıyor ve ben istemediğimi fark ettim. Tekrar teşekkürler 🤍🤍🤍
En İyi Cevaplar
Böyle bir durumda bence de ayrılığı düşünmeniz en doğru karar olacaktır. Ne güzel mesleğinizi elinize almışsınız. Hayatınızı idame ettirecek güçlü birisiniz. Kim bilir bu konuma gelene kadar ne çok sıkıntı çektiniz? Müstakbel eşinizin de bunları düşünüp size anlayış göstermesi gerekirdi. Gerçekten seven insan sevdiği kişinin üzerinde baskı kurmaya çalışmaz. Olduğu gibi kabul eder. İstemediği şeyleri yaptırmaya çalışmaz. Geleceğini elinden almaya çalışmaz. Eşi meslek sahibi oldu diye gurur duyar ve çalışmasını destekler. Bencil olmaz. Tutup da tesettüre gireceksin diye de baskı kurmaz. Dinde bile zorlama yok iken sizin eşinize ne oluyor? Bu yaptığı gerçekten çok yanlış. Böyle biriyle evlenir iseniz hayatınız cehenneme döner. Asla mutlu olamazsınız.
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle çözüm ayrılmak. Bir defa servo olduğun gibi kabul etmeyip olmasını istediği insan kılığına sokacak. Sen çok sevdiğin ve onunla olmak istediğin için bunu kabul edeceksin ve bu dayatma bir süre sonra aynaya baktığında kendini tanımamana ve acı çekmene yol açacak. Muhtemelen evlilik olduğu için bu defa da o olmadığın kişilik içinde çocukların için sıkışıp duracaksın. Baştan konuşmak en iyisi, ben bu değilim beni böyle kabul ediyorsan et, etmiyorsan dışarıda kapalı bir sürü ev kızı var büyür onlardan biriyle görüşmeye başla de. Bunda hiçbir zorluk yok kimse kimsenin tek şansı değil. Ama kendimiz olan için sadece tek yaşam şansımız var. Lütfen kendini sev ve kimseye esir etme
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılBilmiyorum farkında mısın ama bu kişi seni olduğun gibi kabul etmiyor. Kendi kalıplarına uydurmaya çalışıyor ve olmadığın biri gibi olmanı istiyor. Ilk olarak çalışma konusundan bahsedelim, seni kendine bağımlı yapacak bu bir, ileride pişman olsan bile tecrüben olmadığı için istesen de iş bulamayacaksın bulsan da kendi mesleğini icra edemeyeceksin bu iki. Kapanma konusunda da bence dinden ziyade yörelerinden dolayı istemiş. Kapanmaya karşı değilim elbette ama zorla da olmaz. İstemiyorsun sonuçta ve sen istemediğin takdirde de o seni istemiyor. Gerçekten hiç sağlıklı durmuyor. Yaşamak istediğin hayat bu mu gerçekten?
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
ayrılmalısın bu kadar kısıtlamak çok kötü bence. resmen gel benim dizim dibin de otur her istediğimi yapacaksın diyo adam. böyle bişey var mı? mesleğin de çok güzel bence, sakın onun dediğine uyup bırakma mesleğini..
o kadar okuyup etmişsin değmez birisi için. yorumları da okumadım ama dediğin gibileri varsa, onlardan bende bıktım inan. iğrenç zihniyetlerinizi buraya kusmayın.. bu tarz insanlar sevmek de anlayış göstermek te saygılı ve sadakati olmaktan çok uzak insanlar. o yüzden hemen ayrılmalısın. yoksa çok çekersin hem ailesinden hemde ondan.. Allah muhafaza şiddete kadar gider benden demesi
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim böyle güzel yorumların için 🤍 beni anlayan birilerinin olduğunu bile bilmek güzel keşke herkes sizin gibi olsa
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Evet çözüm kesinlikle ayrılmak. Belki senin istediğin gibi olsun diyecek ama inanma. Aile baskisi olacak ve sürekli bu konu üzerinden tartışma olacak. Ailesinin bu düşüncesine karşı durup kendi istediği gibi yaşarsa belki olabilir ama şimdi bu şekilde söylüyorsa çok zor. Senin tepkini ölçmek için söylemiş olabilir ama yinede sorun olacaktır. Hiç kimse için kendinin istemediği birşeyi yapma
00 Yorumla Eğer bu konuda netse ki öyle gözüküyor ayrılmak çözüm tabi ki sen hukuk fakültesini kazanıp bitirmişsin. Kendi ayaklarının üzerinde durabilirsin bir erkeğin gölgesi altında yaşamana gerek yok kapanıp kapanmyacağına da sen karar verirsin senin bir karakterin var ya sen bir bireysin. Yalnız iki üç senede hiçmi konuşmadınız bu konuları hayret..
04 Yorumla
Soran+1 yılHayır konuşmadık. Daha ben okuyordum okul bitmemişti bile değil evliliği konuşmak düşünmedim bile konuşmayi. Kariyer odaklı biriydim okurken bitsin derdim hep. Ne zaman fakülte bitti ciddileşti hemen evlenmeye kalktı ki bırak evlenmeyi hala E sini bile düşünmüyorum. Önümde çok günler var farkındayım. Defalarca konuştum ama sonuç yok. Yapacak bir şey yok bundan sonra ayrılmaktan başka
Soran+1 yılEvet tabiki saygı duymuyor. Bence kapanmaktan daha da büyük sorun. Ne zaman fakülteyi bitirdim başıma iş açti böyle. Ben okurken kendisi de avukattı mesela beni anlaması ve adaletli düşünmesi gerekirdi ama onun adaleti başkalarına çalışıyor. Ayrılmamak için direndim pişman olmiyim diye ama yapacak bir şey yok dediğim gibi
- +1 yıl
Üzüldüm sizin adınıza boşa gitti zamanınız ama olsun dünyanın sonu değil kendinize tertemiz bir sayfa açınız ve size saygı duyacak gerçekten sevecek bir beyefendi bulunuz. Maalesef sadece sevgi yetmiyor 20 yaşında değiliz gezelim gönül eğlendirelim artık işin biraz da ''Ben bu adamla ya da kadınla birlikteyim ama ilerisi olur mu? evlensek yürütebilir miyiz?'' kafasında olduğumuz için karşımızdaki kişinin karakteristik özelliklerini ön planda tutmalıyız ister istemez.
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bu gerikafalılık değil , eskiden dini insanlar inandıkları içşn yaşarlardı , şu an inanç da yok insanlarda. İnsanların buna tepki vermesini dine bağlıyorum çünkü dinen yaptığın haram , kulağının görünmesi bile haram oda haliyle kıskanıyor. Size uymuyorsa onu eleştirme hakkına sahip değilsiniz ve ailesini de eleştiremezsiniz. Size uymuyorsa bırakırsınız bu kadar basit
01 Yorumla
Soran+1 yılO savcı ve bir savcının neden böyle davrandığını anlamadığım için bu kadar üstüne düşüp çabalıyorum galibaa takıntı yaptım
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Avukat hanım doğulu birisi olarak ciğerini bilirim onların adamla baş etsen bile ailesi ile baş edemezsin. İleride boşanmaya kalksan namuzumuzu temizleme diye başına olmadık işler gelebilir. Benim annem batılı babam doğulu özelden anlatırım istersen genel olarak doğulu bir ailede çıkan sorunları
03 Yorumla
Soran+1 yılYazayım mı?
+1 yılseni değiştirmeye çalışıyor evden çıkarkan üzerine kapıyı da kilitler bu :)
yani hangi çağda yaşıyoruz böyle seni olduğu gibi kabul etmiyorsa sal gitsin00 Yorumla
+1 yılKapanma inancam olur sen bunu istiyorsan Kapazität..
Calismicaksin konusunda öYle..
Simdi bu siklari düsün sen bunlari istiyormusun..
Diyer bir konu.. senin fikrine önem vermeden sana sormadan bu usluplami söyledi sana bunu?00 YorumlaOkumuş, eline meslegini almışsın ne güzel. Kendin için okudun kimse için bundan vazgeçmek zorunda degilsin. Seni seven senin isteklerine saygı gösterir. Kapanma konusuda sen içinden gelmeden kapanırsan zaten hiçbir anlam ve önemi taşımayacak. İçinden gelenleri yap. Güzelce isteklerini dile getir. Sırf bunları yapmak istemiyorsun diye de seni bırakırsa yol ver gitsin. Seven insan sevdigi kişiyi üzmek istemez.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAdam bunları baştan bilerek sevgili olmuş evliliğe gelince mi mırın kırın. Yaptığı çok saygısızca. O zaman baştan sevgili olmayacaktı. Ailesi için Geri kafalı demeniz saygısızlık. Sizce bir insana hakaret etme hakkına sahip olmadığını bilmeyene hangi yakıştırmayı layık görüyorsunuz? Hadi diyelim bütün sorunlar halloldu Ailesine geri kafalı dediğiniz bir adamla evlenebilecek, eşim diyebilecek misiniz? Bu nasıl bir kafa?
04 Yorumla
Soran+1 yılAilesi evet cidden gerikafalı. Siz bir insanın elinden özgürlüğünü alıp benim ailem böyle istiyor ya da benim ailem açık kız almaz derseniz tümüyle gerikafalı olursunuz. evlenince anneme bakacaksın derseniz yine gerikafalı olursunuz. Evlilik demek özgürlüğü kısıtlamak ya da zulüm hayatı yaşamak mıdır diye sormak istiyorum? Evet bunları bilerek bana geldi ve ailesinin içine sokmaya çalisti sonrada sen şöylesin böylesin dedi. Ailesi de sevgilim de cidden gerikafalı insanlar. Evdeki gelinlerini dışarı zor çıkarıyorlar. Hanımefendi kaçıncı yüzyılda hangi kainatta yaşıyoruz. Bir hukukçu olarak hak adalet diye bağırıyoruz. Herkes işini layıkıyla yapmasada yol budur. Siz hangi gerikafalı sözüne saygısızlık olarak bakıyorsunuz? Ailesi beni beğenirken beğeniyor yaa yüzü çok güzel mesleği güzel diyor evlenmeye gelince mi ailelerine yakıştırmıyor beni bu ne demek evlilik boyutunda peki?
Soran+1 yılBence genç bir kadına bu muameleyi yapan insanlara bırakta gerikafalı yaftasını yapıştırayım
Soran+1 yılKimse götü açık ya da 7/24 dışarlarda gezmiyor edep namus bilen biriyim ki sevgilimde bunu her zaman dile getiriyor. Namussuzu kapatmaya çalışırsın da yaşını başını almiş ayakları üstünde duran birini kapatmak sıkıştırmakta hangi medeniyetin göstergesi tam olarak?
Cevap sahibi+1 yılÖyleyse neden hala ayrılmadınız da ayrılmak çözüm mü diye sordunuz? Başka ne olabilir beyin nakliyle düzelecek değil zihniyetleri. Kimse kimsenin düşünce yapısına yorum yapamaz beğenmediğiniz kişilerin etrafınızda olması sizin sorununuz. İçiniz dolmuş yardırıyorsunuz. Madem geri kafalılar siz de hala ayrılmadığınız için gericisiniz.
Gizli Üye(18-24)+1 yılhakli cunku evlendigin zaman onun helali mahremi oluyorsun kendini baska erkeklere gosterip teshir edip açık gezmen sacma adam seviyor kiskaniyor helal olsun ve evet calismaman lazim evlendigin zaman ev işleri cocuk derken zaten yapamazsin bir erkegin gorevi evine yuvasına bakmasıdır helal olsun o adama gerçekten seven boyle olur
05 Yorumla
Soran+1 yılEvettt aşkım haklı yerim onuuu
Soran+1 yılTeşhir etmek de ne ya? Sen bir kadınsın sokaktada gezme o zaman kendini teşhir edersin
Soran+1 yılEve kapanın eveeeee
Cevap sahibi+1 yılhayir yani sevgilin seni seviyor ama bu crop giyip karnini acan dekolte giyen mini etek giyenleri diyorum hem ne guzel Allah yoluna girip kapanacaksin kapanmazsan omur boyu crhennemde yanacaksin eşin icin degil Allah icin kapan kadin vucudu degerli ya niye baska erkekler e gosteresin kendini guzel saclarini o yuzden degerinin farkina var ve onun icin degil kendin icin kapan
Cevap sahibi+1 yılhayir kapali sekilde istedigin gibi gez hatlarini belli etmeden iste hak yolu budur
Gizli Üye(30-35)+1 yılBazı erkek böyle şeyleri kendi düşünemiyo ama sen düzgünce konuşup ne istediğini söyleyince anlıyo. Konuş eğer anlamıyosa ayrıl. İlk başta üzülürsün evet ama ömür boyu üzülmekten iyidir. Böyle seni kısıtlayan adamla ömür geçmez şimdiden böyleyse evlenince iyice sahibin gibi davranır
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle çözüm ayrılmak, kimse için kendini değiştiremezsin, oda senin için kendini değiştiremez, bir süre sonra tekrar kapan çalışma diyerek psikolojik baskı yapmaya başlar.
00 Yorumla
+1 yılArkana bakmadan uzaklaş ondan hayatını zindan etme.
Ne demek çalışma ya? Erkeğe muhtaç olmak istiyorsan durma evlen.
Kapanma olayı da Allah ve senin aranda kimse karışamaz.
00 YorumlaYa seni zorluyorsa ve namazdan oruçtan önce kapanmanı istiyorsa bu müslüman değil yobazdır uzaklaş
12 Yorumla
Soran+1 yılAşkımm uzağım zaten şu annn bunları biliyorum.
Aşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. avukat olmuşsun ekonomik özgürlüğünü eline almışsın bu görüşteki biri ile evlenmek çok saçma olduğu gibi kendini kafese kapatmış olursun. hayat senin hayatın ama bu zihniyetteki biri ile devam etmen intihar gibi bişi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDoğulu diyerek geri kafalı diyemessin sen bir kültur bir topluma burada hakaret ediyosun bunun hukukta bi cezası var biliyorsundur dogulu olmak geri kafalılik mı? Oluyo
03 Yorumla
Soran+1 yılDoğulu olmaya gerikafalı demedim bak güncelleme yaptım iyi oku da anlamaya çalış. Ailesine gerikafalı dedim. Sonuna kadar da arkasındayım bu tip zihniyete sahip aile gerikafalıdır. Ben doğulu diyerek derdimi anlattım. Bende karadenizliyim ne yani bunu belirtmekte ne var?
Soran+1 yılVe neden sonradan kendini gizliye aldın anlıyorum ki sende doğulusun olabilirsinde fakat doğulu demek etnik köken ayrımı ya da başka bir şey değildir. Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz da kadını eve kapatıp köle hayatı yaşatıyoruz? Bir insanın kapalı olası varsa zaten sevgilisine eşine sormadan kapanır. Sen bir insanı kapanacaksın yoksa seni eşim olarak almam çalışmayacaksın anneme bakacaksın dersen evet bu doğuda yaşayan bir yobaz olur
Cevap sahibi+1 yılSonunan kadar kürdüm doguluyum ordan klawye delikanliligı yapma sen bir topluma külture hakaret etmiş oluyosun
+1 yılEvet tek çözüm ayrılmak. Umarım aklını başına alırsın.
011 Yorumla
Soran+1 yılAklım zaten gayet başımda. Aklımın başımda olmadığını 2 3 cümle ettiklerimden mi anlıyorsun. Sordun mu ki tepki göstermedin mi vs diye. Bu ne böyle sormadan soruşturmadan hemen yargı?
- +1 yıl
Aklın başında olsa bir kürde dönüp bakmazdın bile
Soran+1 yılSenin gibi beynamaz olup ırk ayrımı yapmıyorum. Bir beynamaz mı diyor bana aklımın başında olup olmamasını? 😂😂
- +1 yıl
Beynamaz ne yahu. Aklim başımda ki senelerce önce mensup oldugum dinimi araştırmışım. Muhammedin yediği naneleri görmüşüm. Muhammedin yazdigi kurani defalarca okumuşum ve bunların yüce tanrinin sözleri olamayacağının farkına varmışım. Yoksa biz de cok daha iyi bir musluman olmak icin çıktık bu yola ama okuyup araştırdıkça gerçekler ortaya çıktı.
Soran+1 yılAbicim dine neden girdin şimdi sizle tartışılmaz da ekxkleoxlw neyseee
Soran+1 yılBaşını okudum sonuna gelmedim bile teşekkür ederim güzel dileklerin için🤍
- +1 yıl
Hepsini oku hepsini... oku ki aydınlanasın.
Soran+1 yılGelip burada dine bile laf ediyorsun. Bence çok fazla ileri gitmemeye çaliş diye düşünüyorum. Kimse kimsenin inandığı şeye inanmak zorunda değil ama evet beynamazsın benim gözümde.
- +1 yıl
Laf atmıyorum gerçekleri ortaya koyuyorum. Hersey belgeli ve kanıtlı. Kör olmayan herkes görür bunları.
Soran+1 yılNe yani şimdi de bana dini mi boykot yapıyorsunn 😂 abi sus azcık ya
- +1 yıl
Ne boykotu yahu ben olan gercekleri ortaya koyuyorum. Haa ayrica da yobazlik yapmadiktan sonra birisinin tanriya ibadet etmesi kötü bir sey degil ki.
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Çözüm ayrılmak değil erkek arkadaşında senin yanında olması lazım bu konuda ama o ailesinin yanında olup onların dediklerini seçmiş evlendikten sonra bu şekilde devam ederse mutlu olamazsınız sonuca kavuşturmaniz lazım
00 Yorumla
+1 yılDoğuluların biraz geneli öyle. Hepsi demiyorum ama çoğunluğu baskıcı.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılEvet ayrılmak böyle biriyle mutlu olamazsın keşke en başından belli etseydi
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılBu döngü hep devam eder. Eğer istemediğin şeyler yaptıracaksa ayrıl. Başka bir çözümü yok
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 469 cevap paylaştı.
+1 yılSeni daha şimdiden kısıtlayacağını söyleyen insanla mutlu olamazsın.
00 Yorumla
+1 yılHha şimdiden iplwri eline almaya çalışıyor. Döndür arkasını vur tekmüğü ve ayrıl. Sonuçta seni öyle sevmiş öyle tanımış madem kapalı istiyordu kapalı birini bulsaydi.
03 Yorumla
Soran+1 yılAşkım hepsini söylüyorumm ve ağzının payını veriyorum. 1 haftadır konuşmuyorum arıyor yâlvarıyor😂 baştan beri karşı çıkıyorum zaten
- +1 yıl
İstediğin kadar ağzına et evlenince ne yapabilicen. hic.
Soran+1 yılEvlenmeyecem direkt
+1 yılSen kimse için okumadın bunu kabul et önce ve yarın boşandın kim bakacak sana dermisin hayat bu belli olmaz avukatsan zeki olman gerek ama değilsin bu kafa ile kimse sana dava vermesin
017 Yorumla
Soran+1 yılSen kimsin de benim avukatlığıma kadar burnunu soktun. Biz avukatlar ya da herhangi bir iş sahibi olanlar özel hayatlarını yaptıkları işe karıştırmamaya çalışırız. Benim müvekkillerim bana dava verirken özel hayatında kim var ya da nasıl davranıyorsun diye gelmiyorlar. Siz ne zannediyorsunuz bilmiyorum da. Fikir sordum ve adam gibi cevap almak için sordum. Senin gibi ciğeri beş para etmez insanların mesleğime laf sokması için açmadım bu soruyu haddini bil saygısıs
- +1 yıl
Kusura. Bakma kenini birinin egemenliğine sokan birisine ben daha vermem
- +1 yıl
Ve lütfen eleştiriye açık ol
- +1 yıl
Ve bende Diyarbakırliyim bunub Doğulu olmakla ilgisi yok
Soran+1 yılEleştiri bir insanın mesleğine atıp tutmak değildir. Daha benim nasıl bir insan olduğumu bilmeden mesleğime laf edemezsin. Sevgilim de değil konu gelip benim başta mesleğime laf ediyorsun. Sonra manipüle etmeye çalışarak lütfen eleştiriye açık ol diyorsun kendini akıllı zannederek😂 anlayabiliyorum yani gayet. Sorunum doğulu batılı değil senin nereli oluğunda beni ilgilendirmez. Gelip sana kim dava verecek dersen gayette tepki gösteririm. Kimse benim özel hayatımı sormuyor işimi icra ederken. Herkes diplomama bakıyor hadsizlik etme
- +1 yıl
Bir kere doğulu olduğunu ozelle siz belirtiniz özellikle ozerinde durmussunuz. İkincisi dar kafalinise ne işin var onla sevdiğin birini resmen gömdün ve beğenmiyorsan ayrıl boş yapma
Soran+1 yılKonudan neden saptın😂 hata yaptığının farkına vardın daha avukatlıktan bahsetmiyorsun. Avukata ya da yardıma ihtiyacın olduğunda gelebilirsin çok iyi davacın olurum 🤍
Soran+1 yılMiyaff1 avukatım diye böyle konuşmuyorum. Adamın yazdığına bakarsan mesleğime laf ederek gelmiş. Ortada meslekle alakalı bir durum asla yok. Mesleğime laf etmesi için bir eleştirdi başlatmadım. Sevgilimi konuştum ve ona yorum yapacaktı. Sevgilimle aramda geçen tüm konuşmaları bilmiyor böyle diyemez. Burada benim mesleğimle ilgili ne konu var? Birde diyorsun ki senden büyük yargı var arkadaşlarrrr konu benim mesleğim değil akılsızlık etmeyinnnnnn
- +1 yıl
Adamın ne demek istediğini anlamaya uğraşmak yerine hala eleştiri yapıyorsun karşındakine. Adam sana diyor avukatsın okumuşsun cahil değilsin boşanma davaları görüyorsun böyle ailelerin sonu ne oluyor bizden iyi biliyorsun demeye çalışıyor , mesleğine bağlıyor konuyu ne var bunda?
- +1 yıl
Sapmadim avukatsin zeki kızsın seni nasıl oluyorsa birinin egemenliğine girersin bu şekilde dedim senin zoruna gitti gülüm
- +1 yıl
Mesleğe değil sana laf ettim iyi oku
Soran+1 yılEgemenliğine girsem şu an evlenmiştim 10 kereeee sakin olunnnnnn
- +1 yıl
Sakinim ben ve değilsen sil at soru sormana bile gerek yok
- +1 yıl
- +1 yıl
+1 yılgerikafalılık değil de doğru olan bu ama madem böyle bi isteği vardı baştan söyleyebilirdi
07 Yorumla
Soran+1 yılDoğru olan?
- +1 yıl
Müslüman değil misin doğru demiş
Soran+1 yılMüslümanlık zorla kafanı kapatıp çalışmayıp evde oturmak mı? Sen nerde okudun bu bilgiyi
Soran+1 yılYani zorla kafanı kapatıp emek edip bitirdiğin okulun mesleğini yapmayıp evde oturmayı kabul ediyorsan sana diyecek bir şey yokta tabi😂
- +1 yıl
evde oturmak demedim kapanmak
- +1 yıl
canıma minnet ya ne sabahın köründe işe gitcem
- +1 yıl
yatarım ekmek elden su gölden
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen daha geri kafalisin bence konuşma üslübuna dikkat et doğulu şuralı flan deme avukat olsan ne başkan olsan ne
045 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşim doğulu sizin canınızı neden bu kadar yaktı anlamıyorum? Bu adamın doğulu olduğunu bilerek çıktım bir insan nasıl"karadenizliyse" Bir insan "doğulu" Da olur ne var burada? Bence sizin ırk ayrımınız olduğu için bu size batıyor. Doğulu olduğunu belirtmek Karadenizli olduğunu belirtmekle aynıdır benim için. Sizin için değilse de muhattapa bile gerek yok
Cevap sahibi+1 yılDoğulu meselesi degil geri kafalı dedigin insanlar peygamber efendimiz sünneti ve emrini yerine getiriyor çocuğu tehtit etme gizliden cik diye sen cesur olsaydin da gizliden yazmasaydin
Soran+1 yılPeygamber efendimizin sünneti bir insanı zorla kapattırmak değildir gel ben sana öğreteyim. Gerçekten aynı sevgilimde senin gibi bir mahlukat kapalı olmayana aynı senin gibi Or* muamelesi yapıyor aynısınız şimdi anlıyorum ki seninde gerikafalı dediğim için zoruna gitti damarına dokundu. Gerçekten şimdi anlıyorum. Gizliden çıksan direkt mesaj atacağım ve olayım çözeceğim fakat soruyu paylaştiktan sonra gizliden çıkamıyorsun ondan diyorum sana zeki arkadaşımmm😅
Soran+1 yılBak birde şunu söyleyeyim peygamber efendimizin sünneti bir insanı zorla kapatmak ya da kapattırmak değildir. Dinde zorlama yoktur ya hani senin gibi cahillerin zihniyeti tamamen bunun üstüne ekarde olmuş durumda. İkincisi peygamber efendimizin sünneti bir kadını işinden al köle gibi evde tut değildir. Dinime küfür edende müslüman olsa bari yahu
Soran+1 yılHe birde çocuğu tehtid etmiyorum. Senin gibi dağ ayıları or. Denilen bir kadına bile sahip çıkmıyor. Or* olcak ne yaptım mesela ben? Evet gerikafalı abi kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz yürüyün gidin şurdan ya 😅
Cevap sahibi+1 yılBen doğulu degilim zorla kapan diye birsey de demedim sna ama geri kafalı diyorsun avukat sin bide sen boşa okudun o kdar bence madem okadar cesursun direk ara ayrılıyorum de ona kariyer odaklı olsan ne olmasan ne
Cevap sahibi+1 yılBitir gitsin
Cevap sahibi+1 yılSimdi cahil dağ ayısı bilmem ama param var yanii istersem seni satın alırım sen okadar okudun benim umrumda mi ne icin okudun para icin okudun yanii burada kac sene okuyorsun para icin demekki burada cahil olan sensin sünneti biliyorsan madem ne diye uygulamıyorsun ozm
Soran+1 yılSkxmsölxwölxlw ayyy aşağılık kompleksleri başladı. Seni paramla satın alırımlar çok param varlarrrr erkeklik gururu 0 sen beni paranla satın alsan ne olur dağ ayısı 😅 aşağılık kompleksin varya abicimmmm
Cevap sahibi+1 yılBizim gibiler sizi satın alınca kıro dediler ama araplara nasil yaşıyor bide kendine bak okumak icin herseyi yapiyorsun ne icin para icin aslinda ezeceksin paran ile senin gibileri hadlerini bilsinler
Soran+1 yılAy birde sen okumaya mı zıtsın yoksa sjxmsmxklwlx off gerçekten aşağılık kompleksin var ya ve okumaya zıt bildiğin mahsuksunnn sen ve iğrençççsinnnnnnn sus
Soran+1 yılOkumayan ve okuyan cahil ve cahil olmayan o kadar belli ki 😋teşekkür ederimmm
Cevap sahibi+1 yılInan bna seni ben alacam kendime 😆😆😆
Soran+1 yılCAHİL YOBAZ DAĞ AYISI ABİİ kskdksllxşwşdşq
Cevap sahibi+1 yılOkumıcaksin seni paraya bogacam
Soran+1 yılRüyaya yat da o zaman alırsın sonra gözünü açınca gerçek hayata bak anlarsın aldığınıı🤍🤍
Cevap sahibi+1 yılÖzür dilerim galiba seninle öyle konusmamam lazımmış avukat hanım kusura bakma gercekten
Cevap sahibi+1 yılBen özür dilerim diyorum sen havlama diyorsun ya gene
Soran+1 yılHadi lan ordan pislik
Soran+1 yılKarşında çocuk yok senin paraya kadar girip kendi kendini düşürüp sonra özür diliyorsun. Paraya girmesen kaaleye alırdım ama cevap bile verilecek insan değilsin.
Cevap sahibi+1 yılYa 3 kuruşluk avukat sin kendine gel sirkelen biraz ozur diledik gene tafra yapıyorsun haksız sensin ama gene kendini hakli görüyorsun
Soran+1 yılEvet senin gibi birine 3 kuruşum ve gayet de fazlayım neden 1 kuruş değilim ahahahhaha özele gelsene ordan konuşalim
Cevap sahibi+1 yılInstegram ne dersin pekii
Soran+1 yılYok sen gizliliğini açsana 😂 bir ağzına sıçayım senin
Cevap sahibi+1 yılInan senden zerre korkmuyorum bu seyler bana sökmez sen ınstegram gelsene
Cevap sahibi+1 yılResmini görelim bakalim
Soran+1 yılGizliliğini açarsan bak burada da var
Soran+1 yılInstegram değildir ha doğrusu bak bakayım doğrusuna
Cevap sahibi+1 yılAçarsam ne olacak bir iki sey diceksin bitti gitti ınstegram nden korkuyorsun avukat degil misnn
Soran+1 yılBurdan diceklerimi instagramdan da diyecem 😂 ve instagramıma köpekleri almıyorum ben haberin var mı?
Soran+1 yılBir iki şey diyeceksem instagrama da gerek yok o haldeee 🤪
Cevap sahibi+1 yılHosuma gitmeye basladin haberin olsun
Soran+1 yılNiye kendine hakaret edilmesinden mi hoşlanıyon
Cevap sahibi+1 yılSert kızları Sevi yorum bana söz verirsen 3 resme gizliden çıkarım
Soran+1 yıl🖕🖕🖕🖕🖕
Cevap sahibi+1 yılÇık demistin gizliden ne oldu
Soran+1 yılKorkakkkksııııııınnnnnnn beni manipüle edemezsinnnnnnnn
Cevap sahibi+1 yılSenin icin göze alirim çoğu şeyi ben sen tm de cikarim hmen senin icin
Soran+1 yılBacın kardeşin sana 3 resim atsın ben çıkacağım
Cevap sahibi+1 yılNe oldu gizliden cik diyordun sende fos ciktin git hadi işin vardir 🙋♀️🙋♀️
Soran+1 yılYa çok inatçı biriyim ciddiyim gizliden çıksan seninle hukuksal konu dışında da aşırı uğraşırım da boş teneke gibi sürekli havluyorsun başka bildiğin bir şey yok. Uğraşma ben gaza gelmem hep stabilim
Cevap sahibi+1 yılInstegram gel ozm bakalim burdan sadece konuşuyorsun sen de
Soran+1 yılYa tatlıııım instagrama gelsem ne olur cidden sen akılsız falan mısın? Burdan da aynısını yazacam sana instagramdan da. Benim kendi özel hayatım senin gibi bir insanı instagramına neden sokayım? Cevabını versene bunların. Sen kimsin yani vasfın ne ve seninle tanışmak isteyen kim?
Soran+1 yılHala bana korkuyorum demiyorsun da instagrama gel diyorsun 😂 erkeklik yaparken o kadar rahat ve profesyonel ki sonradan yusuf. Sen or*ospu denilen birine arka çıkan bir terbiyesizsin sen kimsin de kendimi sana göstereyim birde 3 fotoya yapacakmış kimsin sen kimmm
Cevap sahibi+1 yılKorkmadigimi biliyor sun sen geleceksen gel ınstegram A ben geri kafalı diye yazdim sana o kilimeyi ben kullanmadim kullanmam da
ayrıl evlenince geri dönmek zor olur..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılmak daha mantıklı
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. sevgilin mağarada mı yaşıyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇözüm ayrılmak
00 Yorumla Nettt ayrıll bu arada. Bu ne be böyle
00 YorumlaO zaman git kapalı al de
00 YorumlaToksik bi ilişki gibi ;)
00 Yorumla
+1 yılBana neden deng gelmezsin 😞
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılmalısın seni olduğun gibi kabul etmiyor
00 Yorumla
+1 yılGit bunu onunla konus burada niye yaziyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmadığımı nerden biliyorsun?
+1 yılArkana bakmadan uzaklas
00 Yorumla
+1 yılEvet
00 YorumlaAyrıl
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılmak
00 Yorumla Ayrıl bence
00 Yorumla"Hadi lan ordan" deseydin
00 YorumlaYa bundan bize ne m k
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Ayrıl
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEvettt
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyrıl
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 24,4b cevap paylaştı. Ayril
00 YorumlaAyrıl gitsin
00 Yorumla
+1 yılBirde soruyooo
00 Yorumla
+1 yılAyrılmak
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer