Ben şiir yazma konusunda ciddi anlamda yetenekli görüyorum kendimi, bana yazılmadı ama ben başkasına yazmıştım.
Tek sıkıntı benim bu yeteneği işleyemiyor olmam ve yeteneğin üstüne bilgi ekleyemiyor olmam. Üstüne biraz çalışsam güzel şeyler çıkarabileceğime inanıyorum. 😃13 Yorumla- +1 yıl
Bir şiir kitabı bekliyoruz senden o zaman ))
- +1 yıl
Vayy ben de merak ettim şimdi ama bence yaz, bırak ilgi görmesinler mutlaka bi gün değerini bulur, peşini bırakma, yazmak iyileştirir
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılÜniversiteden bir arkadaşım yazdı.
Dersteyiz dersimiz neydi bilmiyorum ama hoca bir şey öğretmedi bir konu bulun kürsüye çıkın ve anlatın dedi. Ders bu sınav bu.
Ben konu bulamamıstım katasiz idim bir siir okudum sinifta sunumun bir siirden ibarettir musadenizle okumak isyerim dedim onayimi aldim. ve okuduktan sonra tesekkur ederip oturdum.
Bir sonraki hafta okuldan arkadaşlarımız kürsüye çıkıp sunumunu yapıyor bulduğu bir konuyu anlatıyor birini anlatıyor ama isim vermiyor o kisinin hayatından bahsediyor ben de o sırada en arka sırada uyukluyor arkadaş da anlatıyor sınıf dinliyor hoca sen ne anlatıyorsun kim bu kişi diyor. Birazdan açıklayacağım hocam deyip devam ediyor
Meğer benim hayatımı anlatıyormus ilkokul orta okul lise ve üniversite yıllarıma ait görseller paylaşıp anlatıyor beni bize işim vermeden kafamı kaldırdım kendimi gördüm sınıf da bana baktı o sırada son arkadaş şiir okudu rudyard kipling den sonra bana dediki " Ne boksun hala çözemedim ama farklılığın için teşekkür ederim renk kattın " dedi.
Arkadas 99 aldi geçti16 Yorumla- +1 yıl
Sen yaz bunu roman olarak güzel hikaye
Cevap sahibi+1 yılBu ülkede kitap yazılmaz
- +1 yıl
Neden? Satmaz diye mi 😅
Cevap sahibi+1 yılSatmaz diye değil okuyucu kitlesinden dolayı.
Zaten az bir kitle var onlara bir kitap daha yazıp b. kluk içinde çöplük sunmak istemem daha önemli kitaplar var onları okusunlar. Ondan dolayı.. Hem satmaz tabi ağaç israfı olur onun da etkisi yok diyemem tabi :)- +1 yıl
Doğru diyorsun okunacak o kadar değerli eser varken.. yine de emin ol bi kesime hitap ederdi hikayen wattpad gibi bi uygulama ve basılan onca kitaba bakılırsa,, içerikleri hiçte acımamış ağaçlara, israfı hiç düşünmemiş yazan da yayımlayan da
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum benim yeterince zamanım olduğunu düşünmüyorum bunlar için o değerli kitapları okumakla meşgulüm ömrüm yeter mi bilmiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılAh nerde, nerde.
Şair ruhlu bir adama denk düşmedim, hoş bende şairane ruhlu bir hatun değilim ama isterdim benim için şiir yazan, güzel seven bir erkeğe rast gelmeyi.
Soru bana şu şiiri hatırlattı, paylaşayım o vakit :))
Şiir gibi bakan kadınları, şiirden anlayan adamlar sevmeli. Sevmeli ki ziyan olmasın o mısralar.
Ya da şiir gibi bakan kadınlar, şiirden anlayan adamları sevmeli. Sevmeli ki ziyan olmasın o mısralar.
Ya da onun gibi bir şey işte.
Ertuğrul Bayam
10 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Babam yazmıştı ufak bir şiir. Bana Mihriban der o türküyü çok sevdiği için. İçinde Mihriban adı geçen 4 mısralık şiir yazmıştı. Canım babam benim 🖤🖤
24 Yorumla- +1 yıl
Kalbimi ♥️ bıraktım bu görüşe..
- +1 yıl
Rica ederim 🌺
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Yazılmadı diye düşünüyorum ama yazılmışta olabilir ben bilmeden çünkü şiir gibi kadınım 😁🥰
12 Yorumla- +1 yıl
Yazılmasına gerek yok o zaman ))
- +1 yıl
Aynen 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır yazılmadı.
Ama ben gelecekteki sevgilim için şiir değil de birşeyler yazıp saklıyorum.16 Yorumla- +1 yıl
Bak şimdi çok merak ettim ))
- +1 yıl
Ona özel 😀
- +1 yıl
Gelecekteki eniştemi kıskandım 😅
- +1 yıl
Ya gelecek hiç gelmeyecekse
- +1 yıl
O zaman yapacak bir şey yok
- +1 yıl
Açıkçası beni daha hiç görmeden benimle konuşurcasına yazılar yazan bir kadın peri midir bilemem bambaşka bir duygu yaşatır
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet bana şiir yazan bir kaç kişi oldu. Ama benim için hiç bir anlamı yoktu.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır hiç şiir yazılmadı
10 Yorumla
+1 yılBaşıma ilginç bi olay geldi..
7 yıl önce eski sevgilim şiir yazmıştı bana fotoğrafını atmıştı hatta. Sonra öğrendim ki evliymiş aslında o şiiri karısına yazmış bana da fotoğrafını çekip atmış , sana yazdım diyerek.
Kader mi desem hayatın cilvesi mi?
Bu aşk uğruna hasta oldum , tedavi görüyorum hala psikolojik ayrı , kadın doğum uzmanına gittim ayrı ardından endokrinoloji dr dr geziyorum.
Hakkımı helal etmiyorum.10 Yorumla
+1 yıl"Bana şiir yazıldı ama bi anlam ifade etmedi" diyen kızlar var. Hayatımı şiir yazarak geçirmiş biri olarak hep biri de bana yazsa ya bi şeyler demişimdir.
Şiir sanılanın aksine yalnızca ilkokul sıralarının komik anılarında kalmayacak kadar duygusal, romantik ve anlamlı olabilir. Eğer böyle düşünmüyorsanız ya doğru şiiri okumamışsınızdır ya size yazılanın gözünüzde değeri yoktur ya da şiirden anlamıyorsunuzdur.
Zira şiir ruhtan gelir ve ruha dokunur, insanın en içinden gelen hiçbir olgunun kötü olma ihtimali olmadığı gibi şiirin de yoktur, hatta daha da ileri giderek olayı daha romantize edebilirim bu noktada; şiir iyileştirir.10 YorumlaSen yazsana bi şiir movicim bana. Bi daha böyle bi soru çıkarsa karşıma yazılmadı demem en azından: ))
16 Yorumla- +1 yıl
Yazarım tabi davicim )) Bittiği zaman atarım sana
- +1 yıl
Özelden atarım sana özel çünkü ))
- +1 yıl
Az sabır ya gelecek 😂
+1 yılŞiir benim için bir şey ifade etmiyordu yazılsa bile Güler geçerdim. sanırım o ruh yoktu bende ama şimdi olsa hoşuma giderdi tabi bu birazda yazan kişiye bağlı.
10 YorumlaKadınlar şiir yazmaz, en fazla mani yazarlar.
Onlar daha çok okurlar, yeri gelir ruhumuzu yeri gelir aklımızdan geçeni bazen de canımıza okurlar.
Bende yazarım,..
112 Yorumla- +1 yıl
Kadınlar şiir yazmaz mıı? Sen denk gelmemişsin
- +1 yıl
@ruhsuzmune İclal Aydın gibi olanlardan bahsetmiyorum. Kadınlar hislerini kelimelere dökme konusunda pek iyi sayılmazlar kabul edelim. Daha çok bakışlar, tutum, belki bir gözyaşı satırlar dolusu sözü kifayetsiz bırakıyor.
- +1 yıl
İclal Aydın kim ki? Sen hiç Lale Müldür, Gülten Akın, Nilgün Marmara, Didem Madak vb. kadın şairlerimizi okumadın mı? Neyse geç onu, elbette ki bazen bi hareket satırlarca kelimeyi kifayetsiz bırakabilir bi kadın sana sayfalarca anlatamadığını bi bakışıyla anlatabilir ama bu kadınlar şiir yazmaz/iyi şiir yazmaz anlamına gelmez. Kadınlar gayette hislerini kelimelere dökme konusunda iyidirler, yalnız ataerkil toplumun getirdiği düzen yıllarca kadın şairlerin erkek rumuzu kullanarak şiir yayınlamasına yol açmıştır tabii baya eski bi zamandan bahsediyorum. Onu da geçelim ne de olsa bu devirde kadına da şiire de her ikisinin inceliğine de bi önem verilmiyor artık, özetlemiş Gülten Akın;
"Ah, kimselerin vakti yok
Durup ince şeyleri anlamaya"
Hiçbirimizin vakti yok sahiden ince şeylerden anlamaya, anlatmaya. Şiir de bunlardan yalnızca biri. - +1 yıl
@ruhsuzmune bu inceliği pek az kişi anlar ve hisseder, vakte kurban ediliyor içimize düşecek hisseler.
Saydığın şairleri inan duymadım ve bu benim ayıbım.
Hiç yazana rastgelmedi gözlerim, kuru ekmek ve soğana alışkın olunca damağım,
Hazmedemiyor güzel sözleri dimağım - +1 yıl
😂😂😂 işte şu an senin yazdığın tam bi mani oldu bak.
Yine de ışık var yola devam..
Lütfen oku daha sayamadığım nice isimler var asıl işte o zaman dimağında ve damağında kalan tadın aynı olduğunu görecek ve okurkenki vaktinin kurban edilmediğini aksine yazılan satırların içine ince hisseler düşürdüğünü farkedeceksin. - +1 yıl
İlk şiir önerinde benden olsun yine gülten akından Kestim Kara Saçlarımı, oku bakalım bi kadının gözünden neler anlayacaksın, sonra gel istersen kritik yapalım
- +1 yıl
@ruhsuzmune her şiir azda olsa manidir, her sözde mana olduğu gibi 😅
Hususi olarak birinin şair olması başka birşeyken, hiç sevdiğine şiir yazan bir kız görmedim. Ansızın yazdıklarım oldu, kendimi odun sandım diye karşılık aldım. Eh artık sende de icazet aldığıma göre, yazmaya devam edeceğim. Okumak için fazla iyimser olmadan tabiki - +1 yıl
Yaz tabii, yazmak iyileştirir neden bırakasın ki en kötü oturur kendin okursun, ben kendimi bildim bileli yazıyorum, özel biri minavalinde de lisede 4 yıl sevdiğim çocuğa şiir yazmıştım valla hiç okumadı, sinifta hoca okumuştu bi kere ama o ona yazdığımdan habersizdi kısaca yazan var yani, okunmasa da
- +1 yıl
@ruhsuzmune herkes senin kadar hislerini yoğun yaşamıyor. Herkes demek de yanlış, çoğu öyle.
Sevdim deyip bırakıyorlar, ne kadar nasıl sevdiğini anlatmaktan aciziz ekseriyetle...
Ufukta sonsuz gibi uzanan iki mavinin kavuştuğu anda sevdiğinin gözündeki ışıltılı anımsayan ne az insan var.
Söz çok, yığın yığın, marifet nakşetmek de yüreğe.. - +1 yıl
Hey yavrum heyy sözlere bak sözlere 😅😅
Marifet yüreğe nakşetmekte doğru bu da en başında hissetmekten ve hisleri fütursuzca dile dökmekten geçer, herkes yoğun yaşamaz ve her yaşayan da anlatamaz bu da doğru ne diyelim o zaman ince ruhlu insanlara denk gelmek ümidiyle - +1 yıl
@ruhsuzmune tartışmak istemiştim, kolumda derman bırakmadı anlayışın 😃
Bilmukabele efenim - +1 yıl
Yaa o da olur istersen tartışırız ama başka konularda, bu konuda çoğunlukla hemfikiriz ya da dediğin gibi anlayışlıyım bilemedim
Gizli Üye(25-29)+1 yılAy biz sözleşme imzaladık sayılıyo mu dkdlzzcfd
21 Yorumla- +1 yıl
Çok romantik ))
- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yıl@movie_colic. 🎉🎉🎉🎉🎉🎉sen buralarda vayyyss
Kim yazar yani varsada çok gizli yazmış aga ya ki hiç duymamışm 😂😂😂😂🙂🙈
10 Yorumla
+1 yılEvet sadece iki kişi benim için şiir yazmıştı. Birincisi ilk sevgilimdi. İkinci yazan kişi ise son sevgilimdi
10 Yorumlaçok yazdım hocam..
ama olmadı be.. bana bi kere bile şiirsel cümle söyleyen olmadı.. seni seviyorum diyende..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılİlkokulda biri yazıp çantama atmiş kim bilmiyorum birde lisede defterime yaziyorlardı o da kim bilmiyorum
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s +1 yılBirkaç kişi yazdı evet ama duygusal olarak bir şeyler hissetmediğim insanlardı, ne yazık ki bi anlamı olmadı
10 Yorumla
+1 yılKiremitten baca piyadeden koca almaz, alacaksan jandarma al vur vur yorulmaz diye, askerdeyken kızlar bizi gazlamak için derdi. Jandarma 😎
10 Yorumla
+1 yılKöprüyü geçmek için coook şiirler yazmişti.. Eski eş kişisi… Evlendikten sonra ağzını bıçak açmadı.. 😎 meğer sirf yazabılıyormuş 🤣
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılHayır ama amatörce gözlerimin resmini çizmişti sayılır mı? 😄
20 Yorumla
+1 yılEvet, yazıldı. Hayatımda aldığım en güzel şiirdi. Öğrencilerim yazmıştı.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılAnca arkadaşlarımın makarasına yaptıkları şeyler olmuştur. Ciddi anlamda hiç yazılmadım
10 Yorumla
+1 yılOrtaokuldayken bir çocuk şarkı yazmıştı o sayılır mııı dhhshsvgsjsb
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılYazıldı. Bana o zaman da anlamsız gelmişti şimdi de anlamsız geliyor.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılŞiir yazan manitam olmustu ama bu ne diye sormuştum 😂😂
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 743 cevap paylaştı. Yazıldı 🙈 hala o kağıdı saklarım kaç yıl geçmiş gitmiş.
17 Yorumla- +1 yıl
Ben de bir şiir yazabilir miyim sana
- +1 yıl
Akrostiş yazabilir miyim
- +1 yıl
O güzel harflerden oluşan yüzün gibi güzel ismini bağışlar mısın
- +1 yıl
Hadi söyle
- Aşk İlişkileri konusunda 469 cevap paylaştı.
+1 yılTabi, "oldun mu oldun mu şimdi mosmor oldun mu" adlı eser benim için yazıldı.
10 Yorumla Bir bok yazan olmadı ve dahası bende yazmadım.
10 Yorumla
+1 yılYazıldı , hala saklarım.. Sevdiğime yazdığım şiirlerim de vardır hala saklarım..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar duygusallar derler de bence kadınlarda şiir yazma konusunda kazmalar 😀😀
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılHiç öyle bir şey yapılmadı sanırım yapılmasını istemem utanırım
10 Yorumla yani şu soruyu sadece kızlara sorsanız daha iyi olmazmı
erkeğe şiir yazan kadın gördünmü
15 Yorumla- +1 yıl
Siz görmemişsiniz
- +1 yıl
@ruhsuzmune hadi canımm sen yazmışsın demekki
- +1 yıl
Yıllarca, hala daha. Sevdiğim insanlara da yazdım, platonik aşkıma da yazdım, çiçeğe böceğe de..
- +1 yıl
@ruhsuzmune maşallah
- +1 yıl
Eyvallah
+1 yılHayır ama yazılsa çok mutlu olurdum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBirisine yazdım, karşılık olarak da hak etmediğimi yaşattı :D İletişimi kestim.
10 Yorumla
+1 yıl2018 de sevgilim bana şarkı besteleyip doğum günümde video halinde göstermişti. Magneviyat olan herşeye bayılırım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılŞiir yazılmıştı komik ama düşünülmüştü
12 Yorumla- +1 yıl
Önemli olan o 👍
- +1 yıl
Aynen
Yazılsa düşerim 😂
17 Yorumla- +1 yıl
Mesaj kutun açık değildir umarım 😂
- +1 yıl
Demek o ruhta kimse yok sitede ))
- +1 yıl
KS de yok anlaşılan 😅
- +1 yıl
İsterseniz @Gzz00 bir şiir yazabilirim o güzel ve renkli adınıza
+1 yılMaalesef ama yazilsaydi ne kadar güzel olurdu
10 Yorumla
+1 yılYazıldı diye biliyorum, okudum, ama doğru olmayabilir.
10 Yorumla
+1 yılŞarkıda şiirde yazıldı
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılBabam yazmıştı
10 Yorumla He arkadaşlarım ismime akrostiş yazdılar. 😃
10 Yorumla
+1 yılAkrostij şiir yazılmıştı
10 Yorumla
+1 yılAyak üstü kandırmak amaçlı yazan olmuştu 😂
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılevet yazmıştı eşim bi zamanlar
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı. Bana yazılmadı ama ben çok yazdım. 😎
10 YorumlaAkrostiş yazıldı 😂
10 Yorumla
+1 yılŞiir yazıldı, şarkı yok henüz.
10 Yorumla
u +1 yılYazıldı.
10 YorumlaEvet adıma var maalesef aisjsjddj
10 YorumlaAhh nerede öyle romantik adam 🙄
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 573 cevap paylaştı. Şiir ve şarkı değilde, mektuplaştığım çok oldu
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yıl3 defa ismime özel şiir yazıldı
10 Yorumla
+1 yılYazılmadı yaramı deşme 🥲
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. lütfen yazılmasın aşırı gülerim çünkü.
10 Yorumla
+1 yılHayır yazılmadı, yazılmayacak diye düşünüyorum
10 Yorumla
+1 yılYazılmadı isterdim yazılmasını şiir severim.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBana çok güzel şiir yazan oldu harika yazıyordu.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Hayır genelde hep ben yazdım
10 Yorumla
+1 yılŞiir yazildi ama şarki okundu sadece 😹
10 Yorumla
+1 yılHayır maalesef okuma yazması yokk 😌
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Benim için yazildi evet
10 Yorumla- Devamını Gör (49)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 